مدیریت تبلیغات

تبلیغات و برندینگ یکی از بخش های مهم سایت و روزنامه است. ارائه مطالب کاربردی و عملی در زمینه مدیریت تبلیغات تجاری، کمپین های تبلیغاتی، شعار تبلیغاتی، برندینگ و برند سازی، روشهای تبلیغات موثر، تبلیغات هوشمند، پرسنال برندینگ( برندینگ یا برند سازی شخصی) ، مدیریت نام تجاری یا برند، روانشناسی تبلیغات، تبلیغات حرفه ای ، تبلیغات اینترنتی، تبلیغات ای میلی، تبلیغات نوین و جدید، رابطه بین تبلیغات و بازاریابی و فروش و ...از اهداف این بخش است. مخاطبانی که به تحقیق درمورد تبلیغات، ساخت تبلیغات و مقاله تبلیغات علاقه مند هستند نیازهای خود را در سایت می یابند.

20 سال تبلیغات دیجیتال ، از بنر‌های تبلیغاتی تا چت‌ های اسپانسر شده

سه شنبه, 20 آبان 1393 - 09:53

20 سال تبلیغات دیجیتال ، از بنر‌های تبلیغاتی تا چت‌ های اسپانسر شده

شركت تله‌كام AT&T نخستین شرکتی بود که یک بنر تبلیغاتی را دو دهه پیش از طریق جست‌وجوگر اینترنتی  Ntscape(كه بعد‌ها محبوب شد) راه‌اندازی كرد؛ بنری كه با ارائه یك پلت 16 رنگی، بخشی از دستاورد‌های طراحان دیجیتال مدرن را ارائه می‌داد.
گویندگی متن در تیزرهای تبلیغاتی / تبلیغ با صداهای دلنشین و گران

سه شنبه, 20 آبان 1393 - 09:33

گویندگی متن در تیزرهای تبلیغاتی / تبلیغ با صداهای دلنشین و گران

در دنیای شلوغ ارتباطات که موجی از اطلاعات و پیام‌ها و تبلیغات به سمت مخاطب هجوم می‌برند، جلب نظر و توجه او و نفوذ در او کار چندان ساده‌ای نیست.
خودپرداز پیانویی آب معدنی جایزه می‌ دهد

دوشنبه, 19 آبان 1393 - 16:29

خودپرداز پیانویی آب معدنی جایزه می‌ دهد

شركت آب معدنی Borjomi با همكاری آژانس تبلیغاتی Banda در شهر كی‌یف یك كمپین تجربی را راه‌اندازی می‌كند. تابستان امسال در میان تنش‌های سیاسی شکل گرفته در اوكراین، برند تولیدكننده آب معدنی، Borjomi، در طول...
طراحی آگهی تبلیغاتی متفاوت با اجرای غلط / این تبلیغات سودمند است؟!

دوشنبه, 19 آبان 1393 - 16:09

طراحی آگهی تبلیغاتی متفاوت با اجرای غلط / این تبلیغات سودمند است؟!

در صنعت تبلیغات همه می‌کوشند متفاوت باشند، اما این متفاوت بودن نباید به هر قیمتی اتفاق بیفتد. در برخی موارد شرکت‌های تبلیغاتی داخلی برای اینکه متفاوت‌تر از رقبا عمل کنند، دست به کارهای خارق‌العاده‌ای می‌زنند که جز آسیب رساندن به مشتریان خود چیز دیگری نصیب‌شان نمی‌شود، زیرا در اکثر مواقع می‌خواهند این تغییرات را باکمترین هزینه انجام دهند. 
اصول تبلیغات تیزینگ یا کد گذاری شده / تبلیغاتی که باید از آن رمزگشایی کرد

دوشنبه, 19 آبان 1393 - 15:51

اصول تبلیغات تیزینگ یا کد گذاری شده / تبلیغاتی که باید از آن رمزگشایی کرد

قدمت بازاریابی و تبلیغات را می‌توان به دوران غارنشینی انسان‌ها نسبت داد؛ زمانی که بشر برای آگاهی دادن و رساندن پیامش روی دیواره غارها حکاکی و نقش و نگارهایی را ترسیم می‌کرد و از این جاذبه ابهام با دادن کدها و گراهایی در رساندن پیامش استفاده می‌کرد.
کمپین شهری خلاقانه شرکت خدمات ساختمانی OBI

شنبه, 17 آبان 1393 - 12:43

کمپین شهری خلاقانه شرکت خدمات ساختمانی OBI

بازار ساخت‌وساز آلمان با ارائه خدمات، محصولات، به کارگیری شیوه‌های نوین و بیلبوردهای سازمان‌های مختلف پر شده است.  OBI  نام تجاری پیشرو در ساخت‌و‌ساز در آلمان و اروپاست که خدمات ساخت‌وساز و...
بایدها و نبایدهای کمپین‌ های تبلیغاتی جهانی / چرا ابولا ای‌ ال‌ اس نشد؟

شنبه, 17 آبان 1393 - 12:04

بایدها و نبایدهای کمپین‌ های تبلیغاتی جهانی / چرا ابولا ای‌ ال‌ اس نشد؟

ابولا یک بیماری ویروسی است که این روزها جان بسیاری را در جهان تهدید می‌کند. فراگیری این بیماری موجب شده برخی افراد مشهور، شروع به ارسال کمک‌های نقدی به منظور جلوگیری از شیوع این بیماری هولناک کنند.
شرکت‌ های تبلیغاتی به فکر چاره باشند / بار سنگین پیشبرد فروش بر دوش صنعت تبلیغات

یکشنبه, 11 آبان 1393 - 14:22

شرکت‌ های تبلیغاتی به فکر چاره باشند / بار سنگین پیشبرد فروش بر دوش صنعت تبلیغات

در نظر گرفتن یک خط مستقیم میان فروش و تبلیغات شیوه سختی است. اینکه بگوییم تبلیغات مستقیما روی فروش تاثیر می‌گذارد نیاز به بررسی‌های فراوانی دارد و معمولا کارشناسان تبلیغات تا به امروز نسبت به این...
نگاهی به مشکلات درون‌ سازمانی آژانس‌ های تبلیغاتی / مدیران هنری صنعت تبلیغات امنیت شغلی ندارند

یکشنبه, 11 آبان 1393 - 13:15

نگاهی به مشکلات درون‌ سازمانی آژانس‌ های تبلیغاتی / مدیران هنری صنعت تبلیغات امنیت شغلی ندارند

کار در شرکت‌های تبلیغاتی نیاز به همکاری گروهی هماهنگ و فعال دارد؛ گروهی که با تعامل پیوسته با یکدیگر می‌توانند ایده‌های خلاقی را برای بهتر شدن وضعیت صنعت تبلیغات کشور از خود بروز دهند. اما به نظر...
پیام‌ های تبلیغاتی تاثیر گذار در حوزه مسئولیت اجتماعی شرکت‌ ها

یکشنبه, 11 آبان 1393 - 12:58

پیام‌ های تبلیغاتی تاثیر گذار در حوزه مسئولیت اجتماعی شرکت‌ ها

پیام تبلیغاتی را می‌توان با اهداف متفاوت برای گروه‌های مختلف جامعه ارسال کرد. یکی از پیام‌های تبلیغاتی مهمی که این روزها از اهمیت بالایی برای شرکت‌ها برخوردار است، پیام تبلیغاتی در جهت مسئولیت اجتماعی شرکت‌هاست؛ مسئولیتی که در بازاریابی نوین به آن اهمیت فوق‌العاده‌ای داده می‌شود...
آگهی‌ های تبلیغاتی ایرانی تاثیر گذار نیست

شنبه, 10 آبان 1393 - 11:05

آگهی‌ های تبلیغاتی ایرانی تاثیر گذار نیست

«پیام یعنی فکر، ایده، اندیشه و خبری که از سمت یک فرستنده به سمت یک گیرنده مشخص ارسال می‌شود. وقتی صحبت از پیام به میان می‌آید، الزاما باید ببینیم مخاطب آن کیست. برای مثال شخصی که در یک کمپین...
مراقب ادعاهای مستقیم خود در آگهی‌ های تلویزیونی باشید

شنبه, 10 آبان 1393 - 10:55

مراقب ادعاهای مستقیم خود در آگهی‌ های تلویزیونی باشید

در برخی کشورها کارشناسان حقوقی به بررسی ادعاهای مستقیمی که شرکت‌ها در آگهی‌های تبلیغاتی تجاری خود از آن سخن گفته‌اند، می‌پردازند. این درحالی است که در ایران شرکت‌ها ادعاهایی مستقیم را عنوان می‌کنند، بدون اینکه نسبت به آن ادعا طرف دعوی وجود داشته باشد...
نوشابه رژیمی خاص کوکاکولا برای مشتریان خاص

شنبه, 10 آبان 1393 - 10:50

نوشابه رژیمی خاص کوکاکولا برای مشتریان خاص

کوکاکولا با راه‌اندازی کمپین جدیدی برای نوشابه‌های رژیمی خود، از 2 میلیون بطری نوشابه با طرح‌هایی متفاوت و منحصر‌به‌فرد رونمایی کرد...
تبلیغات خارج از مرزها

شنبه, 10 آبان 1393 - 10:33

تبلیغات خارج از مرزها

در دنیای امروز، تبلیغات جزء جدا نشدنی اجتماع در كشورهای توسعه‌یافته و جهان سوم است و ریشه‌های نفوذ تبلیغات را می‌توان در همه شاخه‌های زندگی بشر امروز دید. با پیشرفت روزافزون علوم مختلف...
تاثیر نام محصول در خلق یک آگهی تاثیر گذار/ چالش تبلیغ کیک و کلوچه‌ های بی‌ نام و نشان

چهارشنبه, 07 آبان 1393 - 14:23

تاثیر نام محصول در خلق یک آگهی تاثیر گذار/ چالش تبلیغ کیک و کلوچه‌ های بی‌ نام و نشان

گاهی با دیدن یک تیزر تلویزیونی بی‌کیفیت داخلی، نه می‌توان به کارگردان خرده گرفت و نه به سناریونویس آن آگهی ایرادی وارد کرد. بسیاری بر این باورند که اگر تیم سازنده آگهی با یکدیگر هماهنگ عمل کنند،...
بی‌توجهی به انتخاب بازیگر در فرآیند ساخت آگهی‌ های تبلیغاتی داخلی/ صنعت تبلیغات در تسخیر نابازیگران

چهارشنبه, 07 آبان 1393 - 14:02

بی‌توجهی به انتخاب بازیگر در فرآیند ساخت آگهی‌ های تبلیغاتی داخلی/ صنعت تبلیغات در تسخیر نابازیگران

 انتخاب بازیگر یکی از مراحل مهم ساخت یک آگهی جذاب و تاثیرگذار ویدئویی است؛ مرحله‌ای که مانند بسیاری نکات دیگر در فرآیند ساخت آگهی‌های تلویزیونی داخلی توجه چندانی به آن نمی‌شود. بازیگران...
تبدیل عكس‌ های اینستاگرام  به لباس‌ های پرجنب‌ و‌ جوش

چهارشنبه, 07 آبان 1393 - 13:28

تبدیل عكس‌ های اینستاگرام به لباس‌ های پرجنب‌ و‌ جوش

حالا دیگر می‌توانید با استفاده از...
آنچه باید در تبلیغات نوشت و آنچه نباید...

چهارشنبه, 07 آبان 1393 - 13:12

آنچه باید در تبلیغات نوشت و آنچه نباید...

جواب دادن به این پرسش که به چه نکاتی در متون تبلیغاتی باید اشاره شود، دقیقا به عادت‌های شنیداری و خواندنی مشتریان شما باز می‌گردد...
شوخی ترسناک بیلبورد دیجیتال با مردم

سه شنبه, 06 آبان 1393 - 16:52

شوخی ترسناک بیلبورد دیجیتال با مردم

قبلا شاهد شوخی هوشمندانه كانال تلویزیونی AMC  بوده‌ایم كه برای تبلیغ سریال موفق The Walking Dead  گروهی از زامبی‌ها از زیرزمین ساكنان نیویورك را می‌ترساندند. حالا برای تبلیغ فصل پنجم این سریال،...
گزارش «فرصت امروز» از چگونگی تبلیغ موثر بخاری در مقابل سیستم‌ های گرمایشی پیشرفته / تاکید بر قیمت و مصرف بهینه در تبلیغات

سه شنبه, 06 آبان 1393 - 16:18

گزارش «فرصت امروز» از چگونگی تبلیغ موثر بخاری در مقابل سیستم‌ های گرمایشی پیشرفته / تاکید بر قیمت و مصرف بهینه در تبلیغات

با سردشدن هوا مردم کم‌کم به فکر خرید وسایل گرمایشی می‌افتند و البته با ورود به مراکز خرید با تنوع برند و تفاوت فناوری محصولات روبه‌رو می‌شوند. 
نیم‌ نگاهی به آگهی‌ های تلویزیونی تولید کننده چای / رونمایی از شخصیت داستان‌ های دیکنز برای تبلیغ چای

سه شنبه, 06 آبان 1393 - 16:08

نیم‌ نگاهی به آگهی‌ های تلویزیونی تولید کننده چای / رونمایی از شخصیت داستان‌ های دیکنز برای تبلیغ چای

اگر سازندگان آگهی‌ها بتوانند پیام تبلیغاتی درستی را انتخاب کنند، طوری که آن پیام توسط مخاطبان کاملا درک شود، می‌توانند پیش از اینکه مصرف‌کنندگان به خرید بروند، احساسات آنها را تحت‌تاثیر قرار دهند. آگهی‌های تبلیغاتی باید توجه مصرف‌کنندگان را به سمت خود جلب کنند و تاثیری خاطره‌انگیز ‌روی آنها بگذارند...
نگاهی به کارکرد تبلیغات رادیویی / تبلیغات ارزان اما اثرگذار

سه شنبه, 06 آبان 1393 - 15:49

نگاهی به کارکرد تبلیغات رادیویی / تبلیغات ارزان اما اثرگذار

تبلیغات در رادیو با وجود اینکه تحت‌تاثیر ابزار‌های جدید تبلیغاتی قرار گرفته است، اما هنوز از قدرت تاثیر‌گذاری بالایی برخوردار است، زیرا مخاطبان خاص خود را دارد که به دلیلی دسترسی آسان در هر...
توزیع 1000 لیوان قرمز نسکافه در کرواسی

سه شنبه, 06 آبان 1393 - 15:36

توزیع 1000 لیوان قرمز نسکافه در کرواسی

آوردن كمپین‌های رسانه‌های اجتماعی به دنیای واقعی کار مشکلی نیست، اما راه‌اندازی آن به شكلی نوآورانه، جدید و به احتمال زیاد با هدف جلب توجه افراد می‌تواند سخت باشد...
هدیه یك آژانس به كارمندانش برای کشف ایده‌ های الهام‌ بخش

دوشنبه, 05 آبان 1393 - 12:30

هدیه یك آژانس به كارمندانش برای کشف ایده‌ های الهام‌ بخش

یك آژانس خلاقیت در كالیفرنیای جنوبی موسوم به ThinkPARALLAX  در قالب یك پروژه با عنوان «PARALLAXploration» به كارمندان خود 1500 دلار هدیه می‌دهد. این بودجه سفر در كنار مرخصی با حقوق به 11 كارمند اهدا شده تا برای كشف ایده‌های الهام‌بخش به همه‌جای دنیا سفر كنند.  
یخچال فریزر سامسونگ با خریداران صحبت می‌ كند

دوشنبه, 05 آبان 1393 - 12:08

یخچال فریزر سامسونگ با خریداران صحبت می‌ كند

آژانس تبلیغاتی Cheil Worldwide سنگاپور در آگهی معرفی جدیدترین یخچال‌فریزر سامسونگ، 0009TPremium Refrigerator، یك جایزه منحصر‌به‌فرد را برای جلب توجه افراد پیشنهاد داده است. این آگهی خاص با هدف ایجاد یك تجربه...
بررسی چالش تداخل منافع رسانه‌ داری و آژانس‌ داری در گفت‌ و‌ گو با مهدی بهجت / قدرت در دست کیست؟ آژانس‌ های تبلیغاتی رسانه‌ دار یا فاقد رسانه

دوشنبه, 05 آبان 1393 - 11:38

بررسی چالش تداخل منافع رسانه‌ داری و آژانس‌ داری در گفت‌ و‌ گو با مهدی بهجت / قدرت در دست کیست؟ آژانس‌ های تبلیغاتی رسانه‌ دار یا فاقد رسانه

روند حرکتی شرکت‌های تبلیغاتی در کشور ما با تمام دنیا متفاوت است؛ روندی که به اعتقاد بسیاری از افرادی که در این صنعت مشغول به کارند، داشتن رسانه در آن حرف اول و آخر را می‌زند. این رسانه‌ها هستند که مشخص می‌کنند مشتریان به سمت کدام شرکت‌های تبلیغاتی سوق پیدا کنند
استفاده تبلیغاتی اپراتور تلفن‌ همراه از خم شدن آیفون 6

شنبه, 03 آبان 1393 - 12:30

استفاده تبلیغاتی اپراتور تلفن‌ همراه از خم شدن آیفون 6

خریدن اپل آیفون ۶ پلاس یک ایده خوب است، به شرط اینکه همیشه آن را در دست‌تان بگیرید وگرنه باید منتظر خم شدن آن در جیب‌تان باشید! یکی از اپراتورهای تلفن‌همراه کشور هلند با نام KPN توانسته از همین مشکل...
<<  109 110 111 112 113 [114115 116 117 118  >>  


عضویت در خبرنامه فرصت امروز

با عضویت در این خبرنامه از آخرین مطالب روزنامه مطلع خواهید شد.

Please wait

با ما در ارتباط باشید

021.88895341

021.88895342

[email protected]

شبکه های اجتماعی