مدیریت تبلیغات

تبلیغات و برندینگ یکی از بخش های مهم سایت و روزنامه است. ارائه مطالب کاربردی و عملی در زمینه مدیریت تبلیغات تجاری، کمپین های تبلیغاتی، شعار تبلیغاتی، برندینگ و برند سازی، روشهای تبلیغات موثر، تبلیغات هوشمند، پرسنال برندینگ( برندینگ یا برند سازی شخصی) ، مدیریت نام تجاری یا برند، روانشناسی تبلیغات، تبلیغات حرفه ای ، تبلیغات اینترنتی، تبلیغات ای میلی، تبلیغات نوین و جدید، رابطه بین تبلیغات و بازاریابی و فروش و ...از اهداف این بخش است. مخاطبانی که به تحقیق درمورد تبلیغات، ساخت تبلیغات و مقاله تبلیغات علاقه مند هستند نیازهای خود را در سایت می یابند.

بافتنی‌ های رنگا رنگ کمپین 7 UP پپسی

چهارشنبه, 12 آذر 1393 - 19:03

بافتنی‌ های رنگا رنگ کمپین 7 UP پپسی

 Feels Good to Be You به تازگی راه افتاده و امیدوار است خلاقیت خود را جهانی کند. به گزارش مارکتینگ‌نیوز، این کمپین در ایرلند و بریتانیا آغاز شده است که ماگدا سایج، یک هنرمند تگزاسی در آن نقش‌آفرینی و...
بررسی جایگاه عکاسی صنعتی در تبلیغات در گفت و گو با بهناز شمسینی / خود نمایی عکاسان آماتور در طرح‌ های ناکارآمد تبلیغاتی

چهارشنبه, 12 آذر 1393 - 17:04

بررسی جایگاه عکاسی صنعتی در تبلیغات در گفت و گو با بهناز شمسینی / خود نمایی عکاسان آماتور در طرح‌ های ناکارآمد تبلیغاتی

عکاسی صنعتی جزو بخش‌هایی از تبلیغات است که معمولا کمترین توجه به آن می‌شود، اما هستند افراد خلاقی که این مهم را جدی می‌گیرند و عکاسی صنعتی را دانشی کارآمد و عنصری غیرقابل حذف از فرآیند طراحی کمپین‌های تبلیغاتی عکس‌محور می‌دانند.
پیام‌ های احساسی مسافران بر کاور صندلی هواپیما

سه شنبه, 11 آذر 1393 - 11:44

پیام‌ های احساسی مسافران بر کاور صندلی هواپیما

خط هوایی هلندی KLM با مشاركت بزرگ‌ترین فرودگاه این كشور یك فیلم تبلیغاتی مشترك را روی یوتیوب، فیس‌بوك و توییتر به اشتراك گذاشته كه مستندی از اقدام مبتكرانه آنها با عنوان «احوال‌پرسی روی كاور...
تاثیر عنصر زمان بر اثر گذاری آگهی‌ های تبلیغاتی / زمان آگهی چقدر باشد؟

سه شنبه, 11 آذر 1393 - 11:25

تاثیر عنصر زمان بر اثر گذاری آگهی‌ های تبلیغاتی / زمان آگهی چقدر باشد؟

بهترین طول یا مدت زمان یک آگهی تبلیغاتی چقدر است؟ این سوال دهه‌های متوالی بحث داغی بین تبلیغ‌دهندگان و سازندگان آگهی‌ها بوده و هست.
هر 6 ثانیه یك نفر از دیابت می‌ میرد

دوشنبه, 10 آذر 1393 - 18:53

هر 6 ثانیه یك نفر از دیابت می‌ میرد

هر سال، در روز چهاردهم نوامبر، روز جهانی دیابت گرامی داشته می‌شود، اما آیا مردم واقعا از تهدید جدی دیابت آگاه هستند؟  واقعیتی كه ممكن است چشم‌اندازی از این بیماری پیش رو بگذارد این است كه آمار...
اعمال محدودیت رسانه‌ ای در جهت حمایت از حریم خصوصی در انگلستان

دوشنبه, 10 آذر 1393 - 18:00

اعمال محدودیت رسانه‌ ای در جهت حمایت از حریم خصوصی در انگلستان

در کشورهایی نظیر اسپانیا و فرانسه، حمایت از حریم خصوصی افراد که مدام در معرض تجاوز رسانه‌ها قرار دارد، با مقررات عمومی ناشی از قانون، تضمین شده است.
یک یلدای آرام تبلیغاتی در پیش است

دوشنبه, 10 آذر 1393 - 17:23

یک یلدای آرام تبلیغاتی در پیش است

شب یلدا بلندترین شب سال نزدیک است؛ شبی خاص که اهمیت ویژه‌ای برای ایرانی‌ها دارد و کمتر کسی در این شب آیین‌های مخصوص این رویداد را برگزار نمی‌کند. همین فراگیری فرصت ویژه‌ای را برای صاحبان کسب‌و‌کار فراهم می‌کند تا با ارائه طرح‌های تبلیغاتی خلاقانه، مشتریان خود را غافلگیر کنند.
نمایش فروپاشی نیویورک برای تبلیغ اهدای عضو

شنبه, 08 آذر 1393 - 12:43

نمایش فروپاشی نیویورک برای تبلیغ اهدای عضو

امسال تیزری برنده اسکار انیمیشن کوتاه سال 2014 شد که برای تشویق مردم به اهدای عضو ساخته شده است. در این تیزر مردم نیویورک به کمک و یاری به یکدیگر ترغیب می‌شوند تا بتوانند زندگی خوب و سالمی درکنار هم...
ایکیا با اینستاگرام  وب‌ سایت راه انداخت

شنبه, 08 آذر 1393 - 12:34

ایکیا با اینستاگرام وب‌ سایت راه انداخت

ایکیا (Ikea) در یک ایده خلاقانه توانسته است از ظرفیت‌های شبکه اجتماعی اینستاگرام برای معرفی محصولات خود استفاد کند. ایکیا با ساخت یک اکانت اصلی به نام Ikea_ps_2014  توانسته است یک وب‌سایت برای...
چالش‌ های سناریو نویسی برای تبلیغات وطنی / برندهای ایرانی جرات ریسک کردن ندارند

شنبه, 08 آذر 1393 - 12:00

چالش‌ های سناریو نویسی برای تبلیغات وطنی / برندهای ایرانی جرات ریسک کردن ندارند

اهداف اصلی آگهی‌دهندگان از طریق نگارش یک سناریوی تبلیغاتی درست، می‌تواند به مخاطبان منتقل شود. در هر تبلیغی آگهی‌دهنده قصد دارد با ایجاد ارتباط، اطلاعاتی خاص را به گروهی از مصرف‌کنندگان انتقال دهد تا آنان را به خرید محصول خود ترغیب کند.
تحقق رویای خلبانی با کمپین هواپیمایی کی‌ ال‌ ام

پنج شنبه, 06 آذر 1393 - 17:10

تحقق رویای خلبانی با کمپین هواپیمایی کی‌ ال‌ ام

شرکت هواپیمایی کی‌ال‌ام (KLM) با یک طراحی بیلبورد ساده، تجربه خلبانی یک هواپیمای مسافری را برای مخاطبان شبیه‌سازی کرد.  به گزارش دیده‌بان بازار، این کمپین خلاقانه از کی‌ال‌ام این‌گونه تعریف...
تبلیغات نامرئی میهمانان ناخوانده ذهن مشتری / آگهی‌هایی که ناخود آگاه شما را هدف می‌ گیرند

پنج شنبه, 06 آذر 1393 - 16:23

تبلیغات نامرئی میهمانان ناخوانده ذهن مشتری / آگهی‌هایی که ناخود آگاه شما را هدف می‌ گیرند

بشر از همان ابتدای فعالیت‌هایش در قالب جمع، برای اطلاع‌رسانی و آگاه کردن عموم هم‌نوعان از فعالیت‌ها و محصولات خود، نیاز به تبلیغ داشت.
شوخی شركت تله‌ كام با خم شدن آیفون 6

چهارشنبه, 05 آذر 1393 - 11:59

شوخی شركت تله‌ كام با خم شدن آیفون 6

تاكنون شاید گزارش‌هایی مبنی بر اعتراض برخی كاربران آیفون 6 را شنیده باشید كه با خم شدن گوشی‌های خود با قرار دادن آنها درون جیب شلوارشان مشكل دارند.  با وجود آنكه برخی افراد به آیفون 6 و ویژگی...
تبلیغات خلاق هوندا‌فیت

چهارشنبه, 05 آذر 1393 - 11:54

تبلیغات خلاق هوندا‌فیت

شرکت هوندا برای معرفی خودروی هوندا‌فیت(Honda Fit)  از بیلبوردهای خلاقانه‌ای رونمایی کرده که بر جادار بودن این اتومبیل تاکید دارد. هوندا‌فیت که خودرویی در کلاس کامپکت کوچک است و از سال ۲۰۰۱ تاکنون...
کلید حل مشکلات داخلی در دست مشاوران خارجی/ تکاپوی صنعت تبلیغات برای فاصله گرفتن از فروش

چهارشنبه, 05 آذر 1393 - 11:36

کلید حل مشکلات داخلی در دست مشاوران خارجی/ تکاپوی صنعت تبلیغات برای فاصله گرفتن از فروش

اکثر مواقع افراد در کشور وقتی می‌خواهند مشکلی را حل کنند، فورا یک مداد پاک‌کن به دست می‌گیرند و صورت مسئله را محو می‌کنند، با این کار به گمانشان مشکل را حل کرده‌اند و دوباره به زندگی عادی برگشته‌اند.
آگهی‌ های چاپی برای نمایش نگاه مبتلایان به آلزایمر به عزیزان شان

سه شنبه, 04 آذر 1393 - 17:32

آگهی‌ های چاپی برای نمایش نگاه مبتلایان به آلزایمر به عزیزان شان

آژانس تبلیغاتی Yellow در پرو یكسری آگهی‌های چاپی تلخ و زننده را ارائه داده كه طرز نگاه بیماران مبتلا به آلزایمر به عزیزانشان را نشان می‌دهد. این آگهی‌های تبلیغاتی كه به سفارش انجمن بیماران مبتلا به...
جعبه‌ ابزار تبلیغات ایران

سه شنبه, 04 آذر 1393 - 17:27

جعبه‌ ابزار تبلیغات ایران

صنعت تبلیغات از زوایا و لایه‌های بسیار پیچیده‌ای برخوردار است و همه نویسندگان در تلاشند با رمزگشایی از واژه‌ها و اصطلاحات تبلیغات این رشته را هرچه بیشتر برای مخاطبان روشن کنند. کتاب «جعبه‌ابزار...
محدودیت‌ های تبلیغات رسانه‌ ای در حقوق ایران

سه شنبه, 04 آذر 1393 - 16:59

محدودیت‌ های تبلیغات رسانه‌ ای در حقوق ایران

گسترش وسایل ارتباط جمعی و ابزار‌های اطلاع‌رسانی تحول بزرگی در روابط انسان‌ها پدید آورده است. این تحولات، تحولات دیگری را نیز در امور مختلف زندگی در پی داشته و علاوه بر آثار مثبت، آثار منفی نیز از خود به جا گذاشته است.
بررسی عوامل موثر در بروز آثار تبلیغاتی خلاقانه / خلاقیت گمشده میان شرکت‌ های رسانه‌ دار و فاقد رسانه

سه شنبه, 04 آذر 1393 - 16:44

بررسی عوامل موثر در بروز آثار تبلیغاتی خلاقانه / خلاقیت گمشده میان شرکت‌ های رسانه‌ دار و فاقد رسانه

بحران نبود خلاقیت در صنعت تبلیغات کشور آنقدر قابل لمس است که هر فرد بی‌اطلاعی از این صنف نیز آن را احساس می‌کند. تمام کسانی که در این صنف مشغولند، مشکل نبود خلاقیت در آگهی‌ها را به گردن دیگری می‌اندازند.
نوزادان با اینترنت همراه می‌ شوند

دوشنبه, 03 آذر 1393 - 16:20

نوزادان با اینترنت همراه می‌ شوند

شرکت تلکام در افریقای جنوبی تیزری را منتشر کرده که در آن چند نوزاد در حال مکالمه با هم هستند. یکی از آنها در حالی ‌که تبلتی با عکس دوران جنینی خود در دست دارد از حال ‌و هوای خود در آن دوره می‌گوید که...
چگونه در شبکه‏ های اجتماعی تبلیغات کنیم / کلیپ‌ سازی راز موفقیت تبلیغات در فضای مجازی

دوشنبه, 03 آذر 1393 - 15:37

چگونه در شبکه‏ های اجتماعی تبلیغات کنیم / کلیپ‌ سازی راز موفقیت تبلیغات در فضای مجازی

روزانه ذهن مخاطبان با روش‏های مختلفی درگیر حجم زیادی پیام تبلیغاتی می‌شود و همین منجر به بی‏توجهی به بخشی از این تبلیغات شده است. 
چرا در تبلیغات اپل زمان همیشه 9:41 است؟

شنبه, 01 آذر 1393 - 10:40

چرا در تبلیغات اپل زمان همیشه 9:41 است؟

 شاید برخی کاربران نکته‌سنج و ریزبین متوجه شده باشند که در تبلیغات اپل، همواره ساعت‌ها روی زمان خاصی تنظیم شده است: ۹ و ۴۱ دقیقه پیش از ظهر. هیچ کس دلیل این انتخاب را نمی‌دانست تا اینکه چندی پیش...
پوسترهایی که قربانیان خشونت مسلحانه را به تصویر می‌ کشند

شنبه, 01 آذر 1393 - 10:28

پوسترهایی که قربانیان خشونت مسلحانه را به تصویر می‌ کشند

سالانه حدودا 18 هزار عملیات مسلحانه در امریکا اتفاق می‌افتد.برخی تصور می کنند اهداف بسیاری از این تیراندازی‌ها اراذل و اوباش، تروریست‌ها و خارجی‌ها هستند. حقیقت کنایه‌آمیز و دردناک در این میان...
تبلیغاتی از جنس روابط عمومی / رپورتاژ آگهی ، زبان گویای تبلیغات است

شنبه, 01 آذر 1393 - 10:11

تبلیغاتی از جنس روابط عمومی / رپورتاژ آگهی ، زبان گویای تبلیغات است

شیوه‌های تبلیغات در دو دهه اخیر دچار تغییرات و تحولاتی بنیادی شده و اشکال متنوعی از انواع تبلیغات پا به عرصه گذاشته است؛
نظریه سواد رسانه‌ ای

پنج شنبه, 29 آبان 1393 - 12:26

نظریه سواد رسانه‌ ای

سواد رسانه‌ای اصطلاحی است که طی چند سال اخیر در ادبیات پژوهشی و آموزشی رسانه وارد و تعریف‌های گوناگونی از آن ارائه شده است که محور همه آنها آگاهی شهروندان به‌عنوان مخاطب رسانه‌هاست. هجوم...
مستربین سامورایی می‌ شود

پنج شنبه, 29 آبان 1393 - 12:05

مستربین سامورایی می‌ شود

اسنیکرز از آگهی جدیدی رونمایی کرده که در آن مستربین با خوردن این شکلات نیروی خارق‌العاده و عجیبی پیدا می‌کند و یه یک سامورایی قهار تبدیل می‌شود. به گزارش ایران‌نوین در این تیزر مستربین که به...
گزارش «فرصت امروز» از تبلیغات محصولاتی با طرح‌ های جدید فصلی یا سالانه / آخرین مدل بهترین محصول است

پنج شنبه, 29 آبان 1393 - 11:40

گزارش «فرصت امروز» از تبلیغات محصولاتی با طرح‌ های جدید فصلی یا سالانه / آخرین مدل بهترین محصول است

قتی قصد خرید یک گوشی تلفن همراه، تبلت و... را داریم، سیر ورود مدل‌های جدید این محصولات به بازار در ما تاملی عمیق ایجاد می‌کند؛ بلافاصله به شک می‌افتیم که مبادا در هفته‌های آینده مدل جدیدتری به بازار عرضه شود و ما از انتخاب خود ضرر کنیم.
<<  106 107 108 109 110 [111112 113 114 115  >>  


عضویت در خبرنامه فرصت امروز

با عضویت در این خبرنامه از آخرین مطالب روزنامه مطلع خواهید شد.

Please wait

با ما در ارتباط باشید

021.88895341

021.88895342

[email protected]

شبکه های اجتماعی