مدیریت تبلیغات

تبلیغات و برندینگ یکی از بخش های مهم سایت و روزنامه است. ارائه مطالب کاربردی و عملی در زمینه مدیریت تبلیغات تجاری، کمپین های تبلیغاتی، شعار تبلیغاتی، برندینگ و برند سازی، روشهای تبلیغات موثر، تبلیغات هوشمند، پرسنال برندینگ( برندینگ یا برند سازی شخصی) ، مدیریت نام تجاری یا برند، روانشناسی تبلیغات، تبلیغات حرفه ای ، تبلیغات اینترنتی، تبلیغات ای میلی، تبلیغات نوین و جدید، رابطه بین تبلیغات و بازاریابی و فروش و ...از اهداف این بخش است. مخاطبانی که به تحقیق درمورد تبلیغات، ساخت تبلیغات و مقاله تبلیغات علاقه مند هستند نیازهای خود را در سایت می یابند.

نگاهی به کارکرد تبلیغات رادیویی / تبلیغات ارزان اما اثرگذار

سه شنبه, 06 آبان 1393 - 15:49

نگاهی به کارکرد تبلیغات رادیویی / تبلیغات ارزان اما اثرگذار

تبلیغات در رادیو با وجود اینکه تحت‌تاثیر ابزار‌های جدید تبلیغاتی قرار گرفته است، اما هنوز از قدرت تاثیر‌گذاری بالایی برخوردار است، زیرا مخاطبان خاص خود را دارد که به دلیلی دسترسی آسان در هر...
توزیع 1000 لیوان قرمز نسکافه در کرواسی

سه شنبه, 06 آبان 1393 - 15:36

توزیع 1000 لیوان قرمز نسکافه در کرواسی

آوردن كمپین‌های رسانه‌های اجتماعی به دنیای واقعی کار مشکلی نیست، اما راه‌اندازی آن به شكلی نوآورانه، جدید و به احتمال زیاد با هدف جلب توجه افراد می‌تواند سخت باشد...
هدیه یك آژانس به كارمندانش برای کشف ایده‌ های الهام‌ بخش

دوشنبه, 05 آبان 1393 - 12:30

هدیه یك آژانس به كارمندانش برای کشف ایده‌ های الهام‌ بخش

یك آژانس خلاقیت در كالیفرنیای جنوبی موسوم به ThinkPARALLAX  در قالب یك پروژه با عنوان «PARALLAXploration» به كارمندان خود 1500 دلار هدیه می‌دهد. این بودجه سفر در كنار مرخصی با حقوق به 11 كارمند اهدا شده تا برای كشف ایده‌های الهام‌بخش به همه‌جای دنیا سفر كنند.  
یخچال فریزر سامسونگ با خریداران صحبت می‌ كند

دوشنبه, 05 آبان 1393 - 12:08

یخچال فریزر سامسونگ با خریداران صحبت می‌ كند

آژانس تبلیغاتی Cheil Worldwide سنگاپور در آگهی معرفی جدیدترین یخچال‌فریزر سامسونگ، 0009TPremium Refrigerator، یك جایزه منحصر‌به‌فرد را برای جلب توجه افراد پیشنهاد داده است. این آگهی خاص با هدف ایجاد یك تجربه...
بررسی چالش تداخل منافع رسانه‌ داری و آژانس‌ داری در گفت‌ و‌ گو با مهدی بهجت / قدرت در دست کیست؟ آژانس‌ های تبلیغاتی رسانه‌ دار یا فاقد رسانه

دوشنبه, 05 آبان 1393 - 11:38

بررسی چالش تداخل منافع رسانه‌ داری و آژانس‌ داری در گفت‌ و‌ گو با مهدی بهجت / قدرت در دست کیست؟ آژانس‌ های تبلیغاتی رسانه‌ دار یا فاقد رسانه

روند حرکتی شرکت‌های تبلیغاتی در کشور ما با تمام دنیا متفاوت است؛ روندی که به اعتقاد بسیاری از افرادی که در این صنعت مشغول به کارند، داشتن رسانه در آن حرف اول و آخر را می‌زند. این رسانه‌ها هستند که مشخص می‌کنند مشتریان به سمت کدام شرکت‌های تبلیغاتی سوق پیدا کنند
استفاده تبلیغاتی اپراتور تلفن‌ همراه از خم شدن آیفون 6

شنبه, 03 آبان 1393 - 12:30

استفاده تبلیغاتی اپراتور تلفن‌ همراه از خم شدن آیفون 6

خریدن اپل آیفون ۶ پلاس یک ایده خوب است، به شرط اینکه همیشه آن را در دست‌تان بگیرید وگرنه باید منتظر خم شدن آن در جیب‌تان باشید! یکی از اپراتورهای تلفن‌همراه کشور هلند با نام KPN توانسته از همین مشکل...
مرگ پیش بینی شده چاپ و تلویزیون

شنبه, 03 آبان 1393 - 11:44

مرگ پیش بینی شده چاپ و تلویزیون

تبلیغات در ایران، در آینده‌ای بسیار نزدیک، بر پایه خلاقیت و فناوری‌های جدید ساخته خواهد شد و مسیری جدید از ارتباط با مصرف‌کننده را تجربه خواهد کرد. بر این اساس ما در صنعت تبلیغات ایران وارد مرحله...
ورود مارک تجاری جیمی چو به بورس لندن

پنج شنبه, 01 آبان 1393 - 15:42

ورود مارک تجاری جیمی چو به بورس لندن

مارک بریتانیایی جیمی‌ چو (Jimmy Choo)، تولیدکننده کیف و کفش لوکس روز جمعه وارد بازار بورس لندن شد. قیمت اولیه هر سهم این شرکت یک یورو و ۷۷ سنت اعلام شده است.    
هیجان و منطق در رفتار مصرف‌ کننده

پنج شنبه, 01 آبان 1393 - 15:35

هیجان و منطق در رفتار مصرف‌ کننده

هیجان‌هایی مثل شادی و غم، انگیزه‌های اصلی و اولیه انسان هستند و بر انتخاب ما از خدمات و محصولات و پردازش پیام‌های بازرگانی مثل تبلیغات تاثیر می‌گذارند. هیجان و منطق و «درگیری ذهنی» مصرف‌‌کنندگان، نگرشی درباره محصولات، نام‌های تجاری و تبلیغات دارند و این نگرش‌ها بر تصمیم خرید مصرف‌کنندگان تاثیر می‌گذارد.  
روان‌ شناسی تبلیغات تجاری

پنج شنبه, 01 آبان 1393 - 12:55

روان‌ شناسی تبلیغات تجاری

هر‌روزه مصرف‌کنندگان در معرض صدها تبلیغ تجاری قرار می‌گیرند، تبلیغاتی که مصرف‌کنندگان معتقدند روی آنها تاثیرگذار نیست، ولی تولیدکنندگان این تبلیغات همچنان به کار تولید آن مشغولند. تبلیغات...
نگاهی به مبارزه تبلیغاتی برندها به بهانه نقص محصول جدید اپل / خم شدن آیفون واقعه‌ ای که در تاریخ تبلیغات جهان ثبت شد

پنج شنبه, 01 آبان 1393 - 12:19

نگاهی به مبارزه تبلیغاتی برندها به بهانه نقص محصول جدید اپل / خم شدن آیفون واقعه‌ ای که در تاریخ تبلیغات جهان ثبت شد

زمان انتقام فرارسیده است. جنگ تبلیغاتی بزرگی میان برندهای معتبر سازنده گوشی‌های همراه درجهان درگرفته است. اپل باید تاوان غرامت یک میلیارد دلاری را که چندی پیش بابت کپی‌برداری طراحی محصول از...
بررسی علل کم‌ توجهی به ایده‌ پردازی در کمپین‏های تبلیغاتی وطنی / بحران خلاقیت

چهارشنبه, 30 مهر 1393 - 12:03

بررسی علل کم‌ توجهی به ایده‌ پردازی در کمپین‏های تبلیغاتی وطنی / بحران خلاقیت

براساس برخی آمارها یک بزرگسال سالانه در برابر 52 هزار آگهی تلویزیونی قرار می‏گیرد. این به غیر‏ از انواع دیگری از تبلیغ شامل چاپی، محیطی، چریکی و.‌.‌. است که هر روز افراد با آن مواجه می‏شوند، اما...
قاب گوشی ، آیفون را به یك دوربین حرفه‌ ای تبدیل می‌ كند

سه شنبه, 29 مهر 1393 - 19:15

قاب گوشی ، آیفون را به یك دوربین حرفه‌ ای تبدیل می‌ كند

اگر می‌خواهید با آیفون خود عكس‌هایی بسیار با كیفیت شبیه به یك دوربین DSLR بگیرید، تیم  «Relonch Camera‌» یك نوع قاب گوشی طراحی كرده كه به شما اجازه انجام این كار را می‌دهد. این قاب كه با هدف استفاده...
آیا منافع وایبر بر مضار احتمالی اش می‌ چربد / روی خوب ابزارک‌ های پیام رسان

سه شنبه, 29 مهر 1393 - 18:24

آیا منافع وایبر بر مضار احتمالی اش می‌ چربد / روی خوب ابزارک‌ های پیام رسان

خلاقیت به معنای داشتن فکری جدید نیست. اینکه از بستر فکری جدید عناصر بی‌ربطی خارج شوند و از پیوند زدن آنها با یکدیگر ایده‌هایی خلاقانه شکل بگیرند، تفکری اشتباه است. خلاقیت کنار هم قرار دادن عناصر...
آینه محرك IKEA  از افراد تعریف و تمجید می‌ کند

دوشنبه, 28 مهر 1393 - 15:48

آینه محرك IKEA از افراد تعریف و تمجید می‌ کند

IKEA انگلستان به خوبی می‌داند كه چگونه مردم را تحریك كند! با اطلاع از این دانش مشترك كه بیشتر مردم درباره ظاهر خود تردید دارند، این برند با ایده یك «آینه محرك» به میدان آمد. این شركت تولیدكننده مبلمان...
آگهی تعاملی که با رهگذران بازی حدس تصوير انجام می‌ دهد

دوشنبه, 28 مهر 1393 - 15:23

آگهی تعاملی که با رهگذران بازی حدس تصوير انجام می‌ دهد

در يك شركت امریکايي سازنده اسباب‌بازي به نام Mattel Gmes، افراد معتقدند هر زماني وقت بازي است.  
قانونی که نیاز به یادآوری دارد

دوشنبه, 28 مهر 1393 - 15:04

قانونی که نیاز به یادآوری دارد

براساس ماده37 قانون برنامه پنجم توسعه و آیین‌نامه تبلیغات سازمان صداوسیما، تبلیغ کالاهای مضر در رادیو و تلویزیون ممنوع است، اما این قانون در بسیاری از موارد چندان جدی گرفته نمی شود. بر مبنای این ماده، تبلیغ خدمات و کالاهای تهدید‌کننده سلامت که مصادیق آن توسط کارگروه موضوع بند الف این ماده تعیین و اعلام می‌شود از سوی تمامی رسانه‌ها ممنوع شده است.  
چگونه آگهی تلویزیونی بسازیم

دوشنبه, 28 مهر 1393 - 14:50

چگونه آگهی تلویزیونی بسازیم

همه می‌دانند که آگهی خوب چه چیزی است. آگهی خوب باید سرگرم‌کننده و مفرح باشد. آگهی خوب نباید به شعور مخاطب توهین کند چون شعور مخاطب به شکل فزاینده‌ای رشد کرده است. ممکن است بینندگان پس از دیدن یک...
نگاهی به تبلیغات اجباری در شبکه نمایش خانگی / مشتری‌ پراکنی به روش توفیق اجباری

دوشنبه, 28 مهر 1393 - 13:53

نگاهی به تبلیغات اجباری در شبکه نمایش خانگی / مشتری‌ پراکنی به روش توفیق اجباری

چند سالی است که فعالیت شبکه نمایش خانگی به وضوح بیشتر شده است، به‌گونه‌ای که بسیاری از هنرمندان به سمت ساخت فیلم‌ها و سریال‌های مختص به این شبکه‌ها گرایش پیدا کرده‌اند. برخی از کارشناسان...
خانه‌ سازی با تی‌ شرت

شنبه, 26 مهر 1393 - 19:11

خانه‌ سازی با تی‌ شرت

یك فرد علاقه‌مند به انجام بازی‌های كامپیوتری به نام مارك كرگر تی‌شرتی را طراحی كرده كه با آن می‌توان بازی خانه‌سازی Tetris  را تجربه كرد. او از پروژه‌ای مشابه موسوم به Instrucables برای طراحی این...
خود نمایی بهاره «لویی ویتون» با نمایش پوستر های حشرات غول‌ پیکر

شنبه, 26 مهر 1393 - 12:00

خود نمایی بهاره «لویی ویتون» با نمایش پوستر های حشرات غول‌ پیکر

در بهار 2013 پوسترهایی از حشرات غول‌پیکر که از محصولات به هم گره خورده لویی ویتون طراحی شده بودند، در کنار ویترین فروشگاه‌های این شرکت به نمایش درآمد که نشان‌دهنده زندگی دوباره در بهار و تقلید از طبیعت بود.به گزارش مارکتینگ نیوز، هدف لویی ویتون از طراحی این پوسترها جذب مشتریان دیوانه‌ مد در نمایش بهاره‌ خود بود.  
راهنمای تبدیل پیامک‌ های تبلیغاتی مزاحم به تبلیغات اثر بخش / رسانه‌ ای کم‌ هزینه با قابلیت بسیار

شنبه, 26 مهر 1393 - 11:31

راهنمای تبدیل پیامک‌ های تبلیغاتی مزاحم به تبلیغات اثر بخش / رسانه‌ ای کم‌ هزینه با قابلیت بسیار

بارها پیش آمده که با زنگ یک پیامک تبلیغاتی از خواب بیدار شده‌ایم؛ پیامکی که نه محتوای آن به گروه سنی ما مرتبط است و نه جنسیت ما در ارسال پیامک تبلیغاتی در نظر گرفته شده. وقتی پیامک را بی‌موقع دریافت می‌کنیم، به هیچ‌چیز جز اینکه به سرعت آن را از صندوق دریافت‌های گوشی همراهمان پاک کنیم فکر نمی‌کنیم.  
تقویم خلاق Swatch  با 317 نوار رنگی برای هر روز

پنج شنبه, 24 مهر 1393 - 13:57

تقویم خلاق Swatch با 317 نوار رنگی برای هر روز

یك طراح ارتباطات به نام پیتر فون فریهولد یك تقویم خلاق رنگارنگ را دیزاین كرده كه می‌تواند به راحتی پس از عبور روز‌ها و ماه‌ها بار دیگر مورد استفاده قرار بگیرد. تقویم رنگی Swatch  شامل 317 رنگ منتخب با...
تبلیغات پرزرق و برق کارگر نیست

پنج شنبه, 24 مهر 1393 - 13:47

تبلیغات پرزرق و برق کارگر نیست

مدل استفاده از محصولات سلولزی میان اکثر مشتریان با ویژگی‌های مختلف، یکسان است. معمولا قشر کمی از مصرف‌کنندگان این محصول روی مدل یا کیفیت آن حساس هستند. محصولی مثل دستمال کاغذی مانند شامپو نیست که مصرف‌کننده در پی کیفیت آن باشد و محصولات بی‌کیفیت از بازار حذف شود. به خاطر همین دلایل، تولید و عرضه این محصول مشکل است.   
نگاهی به کمپین تبلیغاتی پرهزینه تولید کننده دستمال کاغذی / تبلیغات پرریسک در بازار پررقیب

پنج شنبه, 24 مهر 1393 - 12:59

نگاهی به کمپین تبلیغاتی پرهزینه تولید کننده دستمال کاغذی / تبلیغات پرریسک در بازار پررقیب

فشار اقتصادی حال حاضر باعث شده مشتریان نسبت به قبل در خرید احتیاط بیشتری داشته باشند. این روزها مشتریان کیفیت کالاها را در کنار قیمت آن در نظر می‌گیرند؛ اگر قیمت با کیفیت متناسب نباشد آن کالا برای...
رونمایی از لامبورگینی آستریون

چهارشنبه, 23 مهر 1393 - 11:38

رونمایی از لامبورگینی آستریون

شرکت لامبورگینی ایتالیا در نمایشگاه خودروی پاریس ۲۰۱۴ مدل جدیدی از تولیدات خود را به بازار عرضه کرده که این مدل با پیشران هیبریدی بسیار قدرتمندش توانسته است نگاه‌های بسیاری را به خود جلب کند. طراحی لامبورگینی آستریون به‌گونه‌ای است که شباهت محسوسی به لامبورگینی‌های GT دهه 1970 میلادی دارد.  
استراتژی تبلیغاتی برندها درحمایت مالی  از رویدادها و سازمان‌ های مردم نهاد / حامیان بزرگ و حمایت‌ های بی‌ فایده

چهارشنبه, 23 مهر 1393 - 10:50

استراتژی تبلیغاتی برندها درحمایت مالی از رویدادها و سازمان‌ های مردم نهاد / حامیان بزرگ و حمایت‌ های بی‌ فایده

شرکت‌ها همیشه در تلاش برای بزرگنمایی خود در بازار براساس شیوه‌های تبلیغاتی مختلف هستند؛ شیوه‌هایی که اگر در جهت استراتژی برند حرکت کنند، باعث تقویت موقعیت شرکت‌ها در بازار خواهند شد، اما نقطه مقابلی نیز دراین مورد وجود دارد، اگر اقدامات شرکت‌ها در جهت خلاف استراتژی برند صورت بگیرد جز آسیب رساندن به آنها چیز دیگری را عاید شرکت‌ها نخواهند کرد.  
<<  104 105 106 107 108 [109110 111 112 113  >>  


عضویت در خبرنامه فرصت امروز

با عضویت در این خبرنامه از آخرین مطالب روزنامه مطلع خواهید شد.

Please wait

با ما در ارتباط باشید

021.88895341

021.88895342

[email protected]

شبکه های اجتماعی