مدیریت تبلیغات

> در بخش مدیریت تبلیغات مطالب تئوریک و عملی در زمینه موضوعات روز تبلیغات در دنیا و ایران در قالب‌های خبر، گزارش، مقاله و گفت‌وگو به علاقه‌مندان ارائه می‌شود.
روابط عمومی  (Public Relations) چیست؟

جمعه, 31 شهریور 1396 - 17:19

روابط عمومی (Public Relations) چیست؟

نامش را بیاورید تا لرزه بر اندام تبلیغات بیفتد (!)، روابط عمومی  (Public Relations) یا همان PR، مفهومی که خیلی ها عقیده دارند با آمدنش، باید با تبلیغات خداحافظی کرد. حتی کتابی معروف در این زمینه نوشته...
چگونه در حین کار کردن، باانگیزه و پرانرژی بمانیم

جمعه, 31 شهریور 1396 - 17:13

چگونه در حین کار کردن، باانگیزه و پرانرژی بمانیم

با وجود مسئولیت های مختلف و پرهیجان کارآفرینی، باز هم ممکن است گرفتار تکرار شوید و انگیزه خود را از دست بدهید. چاره چیست؟ برای جلوگیری از کاهش انرژی در محیط کار، تکنیک هایی وجود دارند که به تجربه...
استفاده Ikea از  اینفلوئنسرها در کمپین بازگشت به مدرسه

جمعه, 31 شهریور 1396 - 17:04

استفاده Ikea از اینفلوئنسرها در کمپین بازگشت به مدرسه

حتی درحالی که برخی بازاریابان درباره میزان علاقه شان به ترویج روابط با  اینفلوئنسرها شک و تردید به دل راه می دهند، برند هایی نظیر Ikea در راستای توسعه کمپین ها روی ستاره های شبکه های اجتماعی تکیه...
بررسی یک کمپین / خوانندگان اکونومیست به دنبال حقیقت هستند

جمعه, 31 شهریور 1396 - 16:38

بررسی یک کمپین / خوانندگان اکونومیست به دنبال حقیقت هستند

رای آنها که خواننده اکونومیست نیستند، این نشریه خسته کننده و بیش از حد روشنفکرانه به نظر می رسد. بیشتر مردم اکونومیست را نشریه ای اقتصادی، سیاسی و کاری می دانند، پس  «اکونومیست به آنها ارتباطی...
رپورتاژ آگهی چیست و چه کاربردی دارد

جمعه, 31 شهریور 1396 - 16:33

رپورتاژ آگهی چیست و چه کاربردی دارد

رپورتاژ آگهی (Advertorial) مطلبی است که ظاهری شبیه سایر مقالات و مطالب دارد اما در واقع با سفارش قبلی و با هدف تبلیغ برای یک شرکت یا سازمان تجاری تهیه شده است. به گزارش پارک بازاریابی ایران، در جراید،...
تبلیغات خلاق

پنج شنبه, 30 شهریور 1396 - 09:08

تبلیغات خلاق

الزامات طراحی برنامه کمپین تبلیغاتی

چهارشنبه, 29 شهریور 1396 - 14:21

الزامات طراحی برنامه کمپین تبلیغاتی

در این مقاله قصد داریم به بیان موردی الزامات و نیازمندی ها در برنامه ریزی کمپین تبلیغاتی بپردازیم، البته نه از نظر آژانس تبلیغاتی بلکه از نظر کارفرما (شما و شرکت شما). - آشنایی با مفاهیم بازاریابی،...
توفان مغزی برای طراحی تبلیغات چریکی

چهارشنبه, 29 شهریور 1396 - 14:16

توفان مغزی برای طراحی تبلیغات چریکی

ایده های خلاقانه تبلیغاتی که می توانند نقش بزرگی در افزایش سودآوری شما بازی کنند، دور از دسترس شما نیستند. بسیاری از این ایده ها در ذهن کارکنان و هم پیمانان شماست، ولی از آنجاکه فرآیندهای ارتباطی...
چگونه در استارت آپ، از روابط عمومی استفاده کنیم؟

چهارشنبه, 29 شهریور 1396 - 13:51

چگونه در استارت آپ، از روابط عمومی استفاده کنیم؟

روابط عمومی می تواند مانند یک طناب بلند و محکم برای یک استارت آپ باشد؛ طنابی که کل استارت آپ را از چاه تلاش کردن های بی انتها برای جذب مشتری بالا می کشد و نجات می دهد. به گزارشmodir.tv ، اگر استارت آپ...
نقش پیام مناسب در موفقیت تبلیغات بازاریابی

چهارشنبه, 29 شهریور 1396 - 13:18

نقش پیام مناسب در موفقیت تبلیغات بازاریابی

موفقیت تبلیغات بازاریابی در قید درک درست آن توسط مخاطب و به یادآوری مضمون آن در زمان خرید است. تماس سازنده مخاطب با پیام تبلیغاتی می تواند با شکل دادن رابطه ای ذهنی بین متن پیام و ارزش محصول، محتوای...
تبلیغات خلاق

چهارشنبه, 29 شهریور 1396 - 10:10

تبلیغات خلاق

تبلیغات براساس رفتار مصرف کننده

سه شنبه, 28 شهریور 1396 - 13:57

تبلیغات براساس رفتار مصرف کننده

امروزه با حجم عظیمی از تبلیغات مختلف در فضای online و offline مواجهیم اما همه آنها موردتوجه قرار نمی گیرند. دلیل این کم توجهی یا بی توجهی چه می تواند باشد؟ در پاسخ به این سوالات باید گفت: چون ما در جامعه ای...
اخلاق در تبلیغات

سه شنبه, 28 شهریور 1396 - 13:49

اخلاق در تبلیغات

بخش مهمی از رسانه ها تبلیغات است، بخش مهمی از مغازه ها تبلیغات است، بخش مهمی از دیوارهای شهر، اتوبوس های شهر، متروها و بخش مهمی از مراکز و اماکن عمومی، پر از تبلیغات است. تبلیغ کنندگان تجاری و...
همه چیز در مورد تبلیغات

سه شنبه, 28 شهریور 1396 - 13:38

همه چیز در مورد تبلیغات

همه جا هستند، هر جا که باشی به سراغت می‌آیند؛ توی حیاط، لای درب، هنگام عبور از پیاده‌رو، در بزرگراه، لای صفحه‌های روزنامه، مجله و در تمام وسایل دیداری و شنیداری رنگ و وارنگ، بزرگ و کوچک، هر روز و...
تبلیغات خلاق

سه شنبه, 28 شهریور 1396 - 10:44

تبلیغات خلاق

شعارهای تبلیغاتی نامفهوم در کسب وکار

دوشنبه, 27 شهریور 1396 - 14:53

شعارهای تبلیغاتی نامفهوم در کسب وکار

شعارهای تبلیغاتی نامناسب و بی مفهوم علاوه بر اینکه باعث خدشه دار کردن اعتبار یک شرکت و کسب وکار شما می شود حتی تأثیر معکوسی روی جذب مشتری هم خواهد گذاشت. به گزارش هورموند، مطمئنا وقتی پیامی را بارها...
5پرسش مهم درباره مشتریان تان، که باید قبل از هر فعالیت تبلیغاتی از خودتان بپرسید

دوشنبه, 27 شهریور 1396 - 13:53

5پرسش مهم درباره مشتریان تان، که باید قبل از هر فعالیت تبلیغاتی از خودتان بپرسید

کافی است سری به چند وب سایت معروف مانند ورزش سه، خبرگزاری فارس و… بزنید و تا دل تان بخواهد بنرهای تبلیغاتی برندهای مختلف را برای کمپین های تبلیغاتی شان ببینید. چند تای شان را باز کنید و ببینید از...
تبلیغات خلاق

دوشنبه, 27 شهریور 1396 - 11:07

تبلیغات خلاق

سبک تبلیغات آمریکایی

یکشنبه, 26 شهریور 1396 - 15:08

سبک تبلیغات آمریکایی

در سبک تبلیغات آمریکایی، حمایت از فرهنگ کشور به وضوح مشاهده می شود. نحوه برخورد با مخاطب به صورت مستقیم، بی واسطه و بی پروا است. به گزارش هورموند، اصل رقابت در هر فعالیتی موردنظر است و پیام دهنده می...
اثربخشی ارتباطات در تبلیغات و روابط عمومی

یکشنبه, 26 شهریور 1396 - 13:54

اثربخشی ارتباطات در تبلیغات و روابط عمومی

برای دستیابی به ارتباطات اثربخش، لازم است برنامه ریزی لازم براساس تحلیل ارتباطات، قبل از اقدامات انجام شود. همچنین اثربخشی روابط عمومی و فعالیت های ارتباطی، به تحلیل کامل عناصر ارتباطی بستگی...
تفاوت اصلی روابط عمومی و تبلیغات

یکشنبه, 26 شهریور 1396 - 13:33

تفاوت اصلی روابط عمومی و تبلیغات

قدرت و نفوذ روابط عمومی بسیار بیشتر از تبلیغات است. امروزه باتوجه به رویکرد مشتری محور بازاریابی، تبلیغات همانند یک CD یک بار مصرف کهنه می ماند و روابط عمومی همچون وسیله ای مدرن، مانند یک هارد دیسک....
تبلیغات خلاق

یکشنبه, 26 شهریور 1396 - 11:18

تبلیغات خلاق

سبک تبلیغات اسپانیایی

شنبه, 25 شهریور 1396 - 15:30

سبک تبلیغات اسپانیایی

برخی کشورها سبک تبلیغات خاص خود را دارند. سبک تبلیغات اسپانیایی معمولا غیرمستقیم و با استفاده از استعارات و اشارات است. جاذبه طراحی و جاذبه های هنری دربردارنده کنایه و استعاره هستند. به گزارش...
اهداف، انواع و عوامل مؤثر بر بسته بندی

شنبه, 25 شهریور 1396 - 13:24

اهداف، انواع و عوامل مؤثر بر بسته بندی

صنعت بسته بندی (PACKAGING) از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است، به گونه ای که بسته بندی ها در یک کالا ابزاری برای معرفی آن کالاست و به عنوان یک رسانه عمل می کند. به گزارش پارک بازاریابی ایران، تمامی...
نگاهی به کمپین های تبلیغاتی برتر دنیا

شنبه, 25 شهریور 1396 - 13:22

نگاهی به کمپین های تبلیغاتی برتر دنیا

 هیچ وقت به هیچ کدام از دوستانم لقب «بهترین» را نمی دادم چون نگران بودم که بقیه  دوستانم از اینکه من به آنها کمتر فکر می کنم ناراحت شوند. پس عجیب نیست که در این مقاله به جای یک کمپین تبلیغاتی، ۱۰...
تبلیغات خلاق

شنبه, 25 شهریور 1396 - 10:33

تبلیغات خلاق

روابط عمومی به عنوان جایگزین یا مکمل تبلیغات

جمعه, 24 شهریور 1396 - 17:35

روابط عمومی به عنوان جایگزین یا مکمل تبلیغات

روابط عمومی که گاهی اوقات بانام اختصاری آن  (P. R)  نیز خوانده می شود از تکنیک هایی است که به طور غیرمستقیم در مصرف کنندگان احتمالی آگاهی، میل، ترجیح یا تقاضای خرید ایجاد می  کند. به گزارش...
[12 3 4 5  >>  


عضویت در خبرنامه فرصت امروز

با عضویت در این خبرنامه از آخرین مطالب روزنامه مطلع خواهید شد.

Please wait

با ما در ارتباط باشید

روابط عمومی : 88938410-021

social@Forsatnet.ir

شبکه های اجتماعی فرصت امروز