مدیریت تبلیغات

> در بخش مدیریت تبلیغات مطالب تئوریک و عملی در زمینه موضوعات روز تبلیغات در دنیا و ایران در قالب‌های خبر، گزارش، مقاله و گفت‌وگو به علاقه‌مندان ارائه می‌شود.
کمک کننده شنوایی Hearing plus / زیر و بم صدا را کامل گوش کنید

دوشنبه, 27 دی 1395 - 13:00

کمک کننده شنوایی Hearing plus / زیر و بم صدا را کامل گوش کنید

آگهی: کمک کننده شنوایی Hearing plus شعار: زیر و بم صدا را کامل گوش کنید.
ایده های بزرگ برای کپی رایتینگ (29) / بیشتر بنویسید، بیشتر سود کنید

دوشنبه, 27 دی 1395 - 12:45

ایده های بزرگ برای کپی رایتینگ (29) / بیشتر بنویسید، بیشتر سود کنید

بازهم قصد بررسی یک ایده عجیب دیگر را داریم. اغلب گفته می شود آگهی های کوتاه در عصر حاضر بهترین نوع تبلیغات هستند. با این حال همیشه اوضاع به این ترتیب نیست. در ایده های قبلی نشان دادیم که آگهی های...
نگاهی به تعرفه و ضوابط پذیرش و پخش پیام های بازرگانی سال ۱۳۹۶ صدا و سیما / افزایش تخفیف هاى رسانه اول كشور

دوشنبه, 27 دی 1395 - 09:30

نگاهی به تعرفه و ضوابط پذیرش و پخش پیام های بازرگانی سال ۱۳۹۶ صدا و سیما / افزایش تخفیف هاى رسانه اول كشور

تعرفه و ضوابط پذیرش و پخش پیام های بازرگانی سال 1396 صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران چندی  است منتشر شده و بازخوردهای مختلفی را میان اهالی تبلیغات داشته است. تعرفه امسال به نسبت سال  گذشته دستخوش...
FoodForward / کریسمس بر دیگران مبارک

یکشنبه, 26 دی 1395 - 12:00

FoodForward / کریسمس بر دیگران مبارک

آگهی: FoodForward شعار: کریسمس بر دیگران مبارک
ایده های بزرگ برای کپی رایتینگ (26) / این پیام ها از فضا آمده اند

یکشنبه, 26 دی 1395 - 11:45

ایده های بزرگ برای کپی رایتینگ (26) / این پیام ها از فضا آمده اند

مشاهده فعالیت بازاریاب های جوان همیشه برای من یک سرگرمی جالب بوده است. اشتباهاتی که آنها انجام می دهند، دقیقا همان هایی است که من و همکارانم در ابتدای راه انجام داده ایم. احتمالا اشتباهاتی که ما...
بهترین کمپین های تبلیغاتی برندها در کریسمس / تبلیغات احساساتی!

یکشنبه, 26 دی 1395 - 09:20

بهترین کمپین های تبلیغاتی برندها در کریسمس / تبلیغات احساساتی!

هر سال بلافاصله بعد از پشت سر گذاشتن هالووین، شاهد ظهور کمپین های بازاریابی زیادی برای تعطیلات سال نو در همه جا هستیم. ایمیل، پست های مختلف در رسانه های اجتماعی و تبلیغات تلویزیونی از جمله این...
اسپری خوشبو کننده Glade

شنبه, 25 دی 1395 - 12:15

اسپری خوشبو کننده Glade

آگهی: اسپری خوشبو کننده Glade
ایده های بزرگ برای کپی رایتینگ (28) / اهمیت ارائه اطلاعات معتبر

شنبه, 25 دی 1395 - 12:00

ایده های بزرگ برای کپی رایتینگ (28) / اهمیت ارائه اطلاعات معتبر

ایده های گذشته این مجموعه را صرف نشان دادن اهمیت کلی کسب سود از تبلیغات کرده ام. این نکته  بسیار با اهمیت است. در واقع هدف نهایی از صرف هزینه های کلان در دنیای تبلیغات و بازاریابی کسب سود بیشتر...
نگاهی به آگهی تبلیغاتی برند شیفر / جذب مخاطبان با بهره برداری از سلبریتی ها

شنبه, 25 دی 1395 - 09:30

نگاهی به آگهی تبلیغاتی برند شیفر / جذب مخاطبان با بهره برداری از سلبریتی ها

سلبریتی ها یکی پس از دیگری وارد عرصه تبلیغات می شوند و برندها هر روز از چهره تازه ای برای مخاطبان شان رونمایی می کنند. این  بار پژمان بازغی به میان آماده و در کنار برند شیفر آگهی تبلیغاتی را اکران...

پنج شنبه, 23 دی 1395 - 21:16

"فرصت امروز" آگهی های برگزیده آذر ماه را معرفی کرد

روزنامه فرصت امروز از طریق سامانه رتبه بندی تبلیغات اقدام به ارزیابی و رتبه بندی کاندیداهای تبلیغات آذر ماه 95 کرد. در این رتبه بندی که از طریق سایت ads.forsatnet.ir و با مشارکت فعالان عرصه تبلیغات برگزار...
HD160 MAX هیوندا / طولانی ترین در رده خود

دوشنبه, 20 دی 1395 - 12:15

HD160 MAX هیوندا / طولانی ترین در رده خود

آگهی: HD160 MAX هیوندا شعار: طولانی ترین در رده خود
ایده های بزرگ برای کپی رایتینگ (25) / بهانه های مشتریان را جدی بگیرید

دوشنبه, 20 دی 1395 - 12:00

ایده های بزرگ برای کپی رایتینگ (25) / بهانه های مشتریان را جدی بگیرید

اگر تا به حال به عنوان فروشنده با مشتریان سروکار داشته اید، شما تجربه ای را در اختیار دارید که بسیاری از بازاریاب ها و صاحبان کسب وکار از آن محروم هستند. این تجربه به طور کلی راهکاری فراتر از فروش...
نگاهی به آگهی تلویزیونی برند اویلا / تنها یک ایده خوب

دوشنبه, 20 دی 1395 - 09:20

نگاهی به آگهی تلویزیونی برند اویلا / تنها یک ایده خوب

نام های فعال در حوزه تولید روغن، تعداد قابل توجهی نیستند اما همین تعداد کم تبلیغات گسترده ای را در حال اجرا دارند و مخاطبان هر روزه با آگهی های مختلفی در این حوزه مواجه می شوند. اکثر آگهی های فعالان...
شرکت G-Shock / صخره های طبیعی نماد سختی و تحمل درونی است

یکشنبه, 19 دی 1395 - 12:30

شرکت G-Shock / صخره های طبیعی نماد سختی و تحمل درونی است

آگهی: شرکت G-Shock شعار : صخره های طبیعی نماد سختی و تحمل درونی است.
ایده های بزرگ برای کپی رایتینگ (24) / اندازه آگهی؛ معیاری تعیین کننده

یکشنبه, 19 دی 1395 - 12:15

ایده های بزرگ برای کپی رایتینگ (24) / اندازه آگهی؛ معیاری تعیین کننده

به عنوان یک طراح آگهی، پس از کسب اطلاعات لازم در مورد خصوصیات و ویژگی های محصول موردنظر، چند ساعتی را صرف خلق آگهی خواهید کرد. با توجه به نکاتی که در ایده های قبل توضیح داده شد، طراحی آگهی بیشتر از هر...
نگاهی به همکاری تبلیغاتی بهاره رهنما با برند «نیوحجاب» / اشتراک تبلیغاتی سلبریتی با برند

یکشنبه, 19 دی 1395 - 09:20

نگاهی به همکاری تبلیغاتی بهاره رهنما با برند «نیوحجاب» / اشتراک تبلیغاتی سلبریتی با برند

حضور سلبریتی ها در تبلیغات داخلی روزبه روز در حال افزایش است. در ادامه حضور این افراد مشهور، چندی پیش خبری مبنی بر همکاری تبلیغاتی بهاره رهنما با برند «نیوحجاب» منتشر شد. علاوه بر خبر، آگهی ها  و...
معرفی خودروی 2017 فیات / چه نوع فردی هستید؟

شنبه, 18 دی 1395 - 12:00

معرفی خودروی 2017 فیات / چه نوع فردی هستید؟

آگهی: معرفی خودروی 2017 فیات  شعار: چه نوع فردی هستید؟
ایده های بزرگ برای کپی رایتینگ (23) / آگهی های تبلیغاتی آنلاین

شنبه, 18 دی 1395 - 11:45

ایده های بزرگ برای کپی رایتینگ (23) / آگهی های تبلیغاتی آنلاین

باردیگر قصد دارم در مورد خرید آنلاین صحبت کنم. نکته جالب اینکه در این شماره نیز تمرکز اصلی روی یک فروشگاه آنلاین باغبانی است. در واقع پس از خرید خانه جدید و ناامید شدن از خرید آنلاین ماشین چمن زنی،...
نگاهی به آگهی های تلویزیونی انیمیشنی برند شیبا / سلاااام من شیبابا هستم...

شنبه, 18 دی 1395 - 09:20

نگاهی به آگهی های تلویزیونی انیمیشنی برند شیبا / سلاااام من شیبابا هستم...

کاراکترها نقش مهمی در تبلیغات برندها بازی می کنند؛ کاراکترهایی که حضورشان باعث ایجاد ارتباط میان برند با مخاطبان می شوند. شیبا از جمله برندهایی  است که بسیاری از مخاطبان و مشتریان ایرانی با...
شرکت esso mobil / رسیدن به شتابی برای تغییر داستان ها

چهارشنبه, 15 دی 1395 - 12:00

شرکت esso mobil / رسیدن به شتابی برای تغییر داستان ها

آگهی: شرکت esso mobil شعار: رسیدن به شتابی برای تغییر داستان ها
ایده های بزرگ برای کپی رایتینگ (22) / گاهی اوقات دست از کار بکشید

چهارشنبه, 15 دی 1395 - 11:40

ایده های بزرگ برای کپی رایتینگ (22) / گاهی اوقات دست از کار بکشید

اجازه دهید این بخش را با یک سوال اساسی شروع کنیم. آخرین روز کاری خود را به یاد بیاورید. چقدر از زمان خود را در طول ساعات کاری به فکر کردن اختصاص داده اید؟ 1. بیشتر از دو ساعت؟ در این صورت فکر نمی کنم...
نگاهی به آگهی تلویزیونی برند 2000 / ارتباط گیری مخاطبان با آگهی موزیکال

چهارشنبه, 15 دی 1395 - 09:20

نگاهی به آگهی تلویزیونی برند 2000 / ارتباط گیری مخاطبان با آگهی موزیکال

فصل سرما، فرصت خوبی را برای تبلیغات محصولات گرمایشی مهیا می کند؛ فصلی که برند2000 یکی از فعالان حوزه تولیدکننده محصولات رادیاتور و پکیج شوفاژ دیواری چندی ا ست آگهی تلویزیونی موزیکالی را اکران کرده...
Curitiba City Hall / هنگامی که پیر می شوید، بعضی سقوط ها خطرناک تر می شود

سه شنبه, 14 دی 1395 - 12:15

Curitiba City Hall / هنگامی که پیر می شوید، بعضی سقوط ها خطرناک تر می شود

آگهی: Curitiba City Hall شعار: هنگامی که پیر می شوید، بعضی سقوط ها خطرناک تر می شود.
ایده های بزرگ برای کپی رایتینگ (21) / مشتری؛ مخاطب ارزشمند یا گیرنده آگهی؟

سه شنبه, 14 دی 1395 - 12:00

ایده های بزرگ برای کپی رایتینگ (21) / مشتری؛ مخاطب ارزشمند یا گیرنده آگهی؟

مشتریان به طور معمول به سختی نسبت به یک برند توجه نشان می دهند. به این دشواری دستیابی به مشتری این نکته را هم باید اضافه کرد که آنها بعد از دستیابی به محصول موردنظرشان برند شما را دیگر به یاد نیز...
گزارشی از تبلیغات محیطی یک ماهه منتهی به هفته اول آذر ماه 1395

سه شنبه, 14 دی 1395 - 09:30

گزارشی از تبلیغات محیطی یک ماهه منتهی به هفته اول آذر ماه 1395

تبلیغات محیطی از اشکال موثر تبلیغات است که در سال های اخیر و با توسعه فضای دیجیتال، اهمیت آن تا حدی در نظر اهالی تبلیغات کاهش یافته است. با این حال، این شکل از تبلیغات همچنان پابرجاست و در برخی موارد...
صلیب سرخ فرانسه / جشن تولد یا یک تکه گوشت در بشقاب؟ به صلیب سرخ برای مبارزه علیه فقر بپیوندید

دوشنبه, 13 دی 1395 - 12:15

صلیب سرخ فرانسه / جشن تولد یا یک تکه گوشت در بشقاب؟ به صلیب سرخ برای مبارزه علیه فقر بپیوندید

آگهی : صلیب سرخ فرانسه شعار: جشن تولد یا یک تکه گوشت در بشقاب؟  به صلیب سرخ برای مبارزه علیه فقر بپیوندید.
ایده های بزرگ برای کپی رایتینگ (20) / هنگامی که راه حل دردسرساز می شود بخش دوم

دوشنبه, 13 دی 1395 - 12:00

ایده های بزرگ برای کپی رایتینگ (20) / هنگامی که راه حل دردسرساز می شود بخش دوم

ایده همان طور که در بخش قبل بیان شد، ایده های تبلیغاتی خلاقانه همیشه به موفقیت های بزرگ منجر نخواهند شد. در واقع اگر پیام اصلی خود را زیر چندین لایه لغات مختلف مخفی کنید، احتمال درک آن توسط خواننده...
[12 3 4 5  >>  

روزنامه صبح فردا را ، امشب بخوانید

  • بیش از 650 شماره روزنامه (PDF) را دانلود کنید
  • اطلاعات کسب و کار خود را در نیازمندی های نما به ثبت برسانید
  • در خبرنامه روزنامه فرصت امروز عضو شوید
مشترک آنلاین روزنامه شوید >