تبلیغات و برندینگ

> تبلیغات و برندینگ یکی از بخش های مهم سایت و روزنامه است. مطالب کاربردی و عملی در زمینه تبلیغات و برندینگ  روزانه در قالب‌های خبر، گزارش، مقاله و گفت‌وگو به علاقه‌مندان ارائه می‌شود.
تبلیغات خلاق

پنج شنبه, 02 آذر 1396 - 12:05

تبلیغات خلاق

تبلیغات خلاق

پنج شنبه, 02 آذر 1396 - 11:31

تبلیغات خلاق

مدیریت برند / ارزش ویژه برند چیست و چگونه اندازه گیری می شود؟

چهارشنبه, 01 آذر 1396 - 16:19

مدیریت برند / ارزش ویژه برند چیست و چگونه اندازه گیری می شود؟

در بازاریابی، منظور از ارزش ویژه  برند، به ارزش برندی شناخته شده اطلاق می شود که تصویر مثبتی را در ذهن و احساسات مردم تداعی می کند. ارزش ویژه برند برای هر محصول، خدمت یا شرکت، دارایی مهمی به ...
یادگیری برندسازی به شیوه نایک، دیسنی و آمازون / فضاسازی برای ایده های عجیب وغریب

چهارشنبه, 01 آذر 1396 - 15:40

یادگیری برندسازی به شیوه نایک، دیسنی و آمازون / فضاسازی برای ایده های عجیب وغریب

بدون شک میان برندهای بزرگی همچون نایک و دیسنی و برندهای نوپا و کوچکی که اغلب مخاطبان این مقاله را تشکیل می دهند، تفاوت آشکاری وجود دارد. چه از نظر توان تأثیرگذاری روی بازار جهانی و چه از دیدگاه قدرت...
تبلیغات خلاق

چهارشنبه, 01 آذر 1396 - 11:22

تبلیغات خلاق

معیارهای انتخاب نقاط افتراق در جایگاه سازی برند

سه شنبه, 30 آبان 1396 - 15:12

معیارهای انتخاب نقاط افتراق در جایگاه سازی برند

مهم ترین ملاحظات در انتخاب نقاط افتراق در جایگاه سازی برند (نقاط تمایز برند) این است که مصرف کنندگان آنها را مطلوب بدانند و به این باور برسند که شرکت از امکانات متفاوتی برای ارائه برخوردار است. اگر...
توسعه برند با ۱۰ گامی که کمک می کند حرفه ای تر باشید

سه شنبه, 30 آبان 1396 - 13:28

توسعه برند با ۱۰ گامی که کمک می کند حرفه ای تر باشید

برند سازمان شما یکی از مهم ترین دارایی های شماست. با توجه به این حقیقت، توسعه برند و تقویت آن جزو مهم ترین کارهایی است که می توانید انجام بدهید. اگر اعتبار و درخشیدن در بازار را به عنوان کارکردهای یک...
تبلیغات خلاق

سه شنبه, 30 آبان 1396 - 12:08

تبلیغات خلاق

تبلیغات خلاق

سه شنبه, 30 آبان 1396 - 11:20

تبلیغات خلاق

کرِمی که برای فروش به نوسازی زمین بازی نیاز داشت

سه شنبه, 30 آبان 1396 - 11:12

کرِمی که برای فروش به نوسازی زمین بازی نیاز داشت

در سال ۲۰۱۵ اوکراین در شرایط سختی به سر می برد. حتی اگر ذهن، درگیری های شرق کشور را از یاد می برد، باز هم اوکراین هنوز کشوری بود که با بحران اقتصادی دست و پنجه نرم می کرد. تورم به بالاترین میزان ۱۵ سال...
استراتژی خلاقانه روابط عمومی با افزایش نرخ حضور دانش آموزان

دوشنبه, 29 آبان 1396 - 15:12

استراتژی خلاقانه روابط عمومی با افزایش نرخ حضور دانش آموزان

شاید اسم برند ویرل پول whirlpool را شنیده باشید؛ برندی آمریکایی که با یک استراتژی خلاقانه روابط عمومی نرخ حضور دانش آموزان در مدارس را افزایش داد. به گزارشibazaryabi ، در آگوست سال 2016 این برند اعلام کرد...
استراتژی تبلیغات چیست / معرفی ۶ استراتژی مهم تبلیغاتی در تجارت های کوچک

دوشنبه, 29 آبان 1396 - 14:51

استراتژی تبلیغات چیست / معرفی ۶ استراتژی مهم تبلیغاتی در تجارت های کوچک

تا به حال اندیشیده اید که چرا در دنیای انبوه تبلیغات، برخی موفق و برخی با شکست مواجه می شوند؟ چرا تبلیغات بعضی از کسب و کارها بیشتر از بعضی دیگر دیده می شود؟ پاسخ این سوالات در مفهومی به نام استراتژی...
تبلیغات خلاق

دوشنبه, 29 آبان 1396 - 11:38

تبلیغات خلاق

تبلیغات خلاق

دوشنبه, 29 آبان 1396 - 11:32

تبلیغات خلاق

ارائه نوشیدنی های گیاهی استارباکس علیه کاهش فروش

یکشنبه, 28 آبان 1396 - 17:07

ارائه نوشیدنی های گیاهی استارباکس علیه کاهش فروش

استارباکس اعلام کرده است  میزان فروش قهوه در سه ماهه چهارم امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن 2درصد کاهش یافته و از 4درصد به 2درصد رسیده است. به گزارش  ام بی ای نیوز، این غول صنعت قهوه به منظور...
راهکارهای توسعه برند در فضای مجازی / برندسازی اینستاگرامی

یکشنبه, 28 آبان 1396 - 15:56

راهکارهای توسعه برند در فضای مجازی / برندسازی اینستاگرامی

اصطلاح بازاریابی و برندسازی برای افراد متفاوت معانی گوناگونی دارد. به طور تقریبی اغلب افراد برندسازی را در پیوند با خرج هزینه های گزاف به منظور ایجاد تصویری مطلوب از یک برند در افکار عمومی می...
بسته بندی خلاق

پنج شنبه, 25 آبان 1396 - 10:31

بسته بندی خلاق

تبلیغات خلاق

پنج شنبه, 25 آبان 1396 - 09:39

تبلیغات خلاق

تداعیات اصلی برند

چهارشنبه, 24 آبان 1396 - 16:02

تداعیات اصلی برند

تداعیات اصلی برند (بنیان برند) عبارتند از: تداعیات انتزاعی و مطلق از برند (ویژگی ها و مزایا) که بین ۵ تا ۱۰ مورد از جنبه ها و ابعاد اساسی و کلیدی برند را معرفی می کنند. این تداعیات به عنوان پایه و اساس...
تأثیر شگفت انگیز و جادویی برند

چهارشنبه, 24 آبان 1396 - 15:26

تأثیر شگفت انگیز و جادویی برند

از کسی که گوشی اپل خریده است، بپرسید چرا گوشی سامسونگ نخریده؛ از کسی که گوشی سامسونگ خریده است، بپرسید چرا گوشی اپل نخریده؟ یا از کسی که غذای رستوران رفتاری را می خرد، بپرسید چرا نایب نرفته و از کسی...
آشنایی با اصول اولیه  برند سازی

چهارشنبه, 24 آبان 1396 - 14:29

آشنایی با اصول اولیه برند سازی

برندینگ یا همان برند سازی یکی از مهم ترین ابعاد هر کسب وکاری، کوچک یا بزرگ، خرده فروش یا  «بنگاه به بنگاه»  (B2B)، است. در بازار رقابتی امروز، استراتژی برند قوی و مؤثر، مزیت عمده ای به شمار می رود....
تبلیغات خلاق

چهارشنبه, 24 آبان 1396 - 12:01

تبلیغات خلاق

اکوسیستم فرهنگ برند

سه شنبه, 23 آبان 1396 - 14:31

اکوسیستم فرهنگ برند

فرهنگ برند، یک فرهنگ شرکتی است که در آن کارکنان «با ارزش های برند» زندگی می کنند. آنها برای حل مشکلات و تصمیم گیری های داخلی و همچنین ارائه تجربیات مشخص شده به مشتریان خارج از سازمان از چارچوب هایی...
گزارش اختصاصی INC از اصول برندسازی در عصر مدرن / برندسازی رسانه ای

سه شنبه, 23 آبان 1396 - 14:16

گزارش اختصاصی INC از اصول برندسازی در عصر مدرن / برندسازی رسانه ای

عصر حاضر با تحولات گسترده و سریع شناخته می شود. اگر زمانی استراتژی برندها برای توسعه کسب وکارشان تا چند سال تداوم داشت، اکنون در برخی حوزه ها با تغییر ماه به ماه شیوه های بازاریابی مواجه هستیم....
بسته بندی خلاق

سه شنبه, 23 آبان 1396 - 12:26

بسته بندی خلاق

تبلیغات خلاق

سه شنبه, 23 آبان 1396 - 12:06

تبلیغات خلاق

Knorr؛ بهترین طعم دنیا چیست؟

دوشنبه, 22 آبان 1396 - 15:03

Knorr؛ بهترین طعم دنیا چیست؟

Knorr  با نمایش مزیت هایش در آگهی های تبلیغاتی برند، به بزرگ ترین برند Unilever تبدیل شده بود، اما از آنجا که دسته چاشنی ها محصولاتی تقریباً یک شکل تولید می کردند، تمایز کاربردی برای جلوتر بودن در رقابت...
[12 3 4 5  >>  


عضویت در خبرنامه فرصت امروز

با عضویت در این خبرنامه از آخرین مطالب روزنامه مطلع خواهید شد.

Please wait

با ما در ارتباط باشید

روابط عمومی : 88938410-021

[email protected]

شبکه های اجتماعی فرصت امروز