مدیریت تبلیغات

> در بخش مدیریت تبلیغات مطالب تئوریک و عملی در زمینه موضوعات روز تبلیغات در دنیا و ایران در قالب‌های خبر، گزارش، مقاله و گفت‌وگو به علاقه‌مندان ارائه می‌شود.
BARKOD / ساخت سفارشی مبلمان متناسب با سبک شما

دوشنبه, 04 ارديبهشت 1396 - 12:10

BARKOD / ساخت سفارشی مبلمان متناسب با سبک شما

آگهی: BARKOD شعار: ساخت سفارشی مبلمان  متناسب با سبک شما
مشتریان را تکان دهید

دوشنبه, 04 ارديبهشت 1396 - 11:50

مشتریان را تکان دهید

یکی از راهکارهای قدیمی موجود در کتاب های افزایش فروش استفاده از حقه «متقاعد کردن افراد با دیدگاه خود» است. این امر به معنای استفاده از جملاتی شبیه به «سلام دوست عزیز، این یخچال فوق العاده خوبی است....
«مترسک چیپوتله» یا پایان دوران برندینگ حداکثری!

دوشنبه, 04 ارديبهشت 1396 - 09:20

«مترسک چیپوتله» یا پایان دوران برندینگ حداکثری!

«گریل مکزیکی چیپوتله» یا به اختصار «چیپوتله» زنجیره ای از رستوران های فست فود مکزیکی  است که در سال 1993 در ایالت کلرادوی آمریکا تاسیس شد و اکنون با بیش از 2000 شعبه در نقاطی چون آمریکا، انگلستان،...
BIOKILL / شیوه های مختلف کشتار

یکشنبه, 03 ارديبهشت 1396 - 11:40

BIOKILL / شیوه های مختلف کشتار

آگهی: BIOKILL   شعار:شیوه های مختلف کشتار
استفاده از زبان قابل فهم برای مشتری

یکشنبه, 03 ارديبهشت 1396 - 11:20

استفاده از زبان قابل فهم برای مشتری

اگر بخواهید به کودک چهارساله تان بگویید که از خیابان عبور نکرده و منتظرتان بماند، به احتمال فراوان جمله تان را اینچنین شروع نخواهید کرد: «فرزند عزیزم، در این سوی خیابان مانند فردی آگاه و روشنفکر که...
لوگوهای نامتعارفی که موفق بوده اند

یکشنبه, 03 ارديبهشت 1396 - 09:10

لوگوهای نامتعارفی که موفق بوده اند

لوگو ها همه جا هستند. به خاطر این ازدیاد تنها بعضی از لوگوها به چشم می آیند و معمولا لوگو های منحصربه فرد بیشتر به یاد می مانند. بعضی اوقات برای منحصربه فرد بودن باید نامتعارف بود. در این مطلب 20 لوگوی...
چالش خلاقانه - طراحی طنازانه

شنبه, 02 ارديبهشت 1396 - 09:10

چالش خلاقانه - طراحی طنازانه

طبق نظر اکثر بزرگان تبلیغات، تولید تبلیغ خلاقانه ای که تأثیرگذاری مطلوبی نیز داشته باشد نیازمند زمان است. در این زمینه آقای ماریو پریکن در کتابی که در ایران تحت عنوان «مبانی خلاقیت در تبلیغات» به...
آژانس املاک CY22 / خانه هایی دقیقا اندازه شما

چهارشنبه, 30 فروردين 1396 - 11:30

آژانس املاک CY22 / خانه هایی دقیقا اندازه شما

آگهی: آژانس املاک CY22 شعار: خانه هایی دقیقا اندازه شما
آیا بازی با واژگان موثر خواهد بود؟

چهارشنبه, 30 فروردين 1396 - 11:15

آیا بازی با واژگان موثر خواهد بود؟

من در کتاب قبلی خود به بررسی و تحلیل پایه های طراحی آگهی پرداخته ام. در تحلیلی که در کتاب مذکور صورت گرفت، هدف اصلی از طراحی و خلق آگهی کسب سود و فروش بیشتر است. در این میان بهتر است به کلی شوخ طبعی و...
برترین های تبلیغات نوروزی از دید فعالان تبلیغات

چهارشنبه, 30 فروردين 1396 - 09:10

برترین های تبلیغات نوروزی از دید فعالان تبلیغات

پنجشنبه، بیست و چهارم فروردین ۹۶ در مرکز تهران گروهی از فعالان تبلیغات گردهم آمدند تا به بهانه رویداد نوروزی ایران ادز دیداری تازه کنند. ایران ادز جریان مستقلی است که با هدف آموزش، استانداردسازی...
au bon pain / هنگام رانندگی چیزی نخورید

سه شنبه, 29 فروردين 1396 - 11:30

au bon pain / هنگام رانندگی چیزی نخورید

آگهی: au bon pain ( ارسال غذا) شعار:هنگام رانندگی چیزی نخورید.
قواعد نوشتاری؛ نکته ای مهم و در عین حال مورد غفلت

سه شنبه, 29 فروردين 1396 - 11:15

قواعد نوشتاری؛ نکته ای مهم و در عین حال مورد غفلت

اگر حافظه تان قوی بوده و ایده های این مجموعه توجه شما را به خود جلب کرده باشد، به احتمال زیاد به یاد خواهید داشت که در ایده شماره 10 بر اهمیت محتوا بر گرامر اشاره کردیم. در آن مورد سعی بر این بود تا شما...
بررسی آگهی تبلیغاتی بیمه نوین / تکیه بر عصای سادگی

سه شنبه, 29 فروردين 1396 - 09:10

بررسی آگهی تبلیغاتی بیمه نوین / تکیه بر عصای سادگی

یکی از پرطرفدار ترین انواع بیمه در سراسر جهان بیمه عمر است که روزبه روز طرفداران بیشتری را در اکثر کشورها به خود جلب می کند. در کشور ما ایران بیمه عمر با وجود گستره خدماتی که می تواند برای شهروندان...
McCafe / وقت نوشیدن قهوه !!!

دوشنبه, 28 فروردين 1396 - 11:45

McCafe / وقت نوشیدن قهوه !!!

آگهی: McCafe-وقت نوشیدن قهوه !!!
پیام تبریک؛ عنصر جلب رضایت مشتریان

دوشنبه, 28 فروردين 1396 - 11:30

پیام تبریک؛ عنصر جلب رضایت مشتریان

به عنوان یک صاحب کسب و کار و طرح آگهی هیچ چیز بیشتر از کسب مشتریان جدید لذتبخش و البته سودآور نیست. در واقع تمام ایده های شما مبنی بر ارسال ایمیل های تبلیغاتی، آگهی های مطبوعاتی، بیلبورد و پیام های...
7 ویژگی برای کمپین برندآفرینی / کمپین برندینگ چیست؟

دوشنبه, 28 فروردين 1396 - 09:20

7 ویژگی برای کمپین برندآفرینی / کمپین برندینگ چیست؟

«برندینگ» یا  «برندآفرینی» یعنی فرآیند فتح ذهن و قلب مخاطبان. امروزه هدف همه افراد، سازمان ها، ملت ها و… برندینگ (تسخیر ذهن و قلب مشتریان) است. برای رسیدن به این هدف باید یک برنامه جامع و همه...
چسب زخم Band.Aid - هالک

یکشنبه, 27 فروردين 1396 - 11:30

چسب زخم Band.Aid - هالک

آگهی: چسب زخم Band.Aid - هالک
مطالب خود را تا حد امکان قابل فهم و ساده سازید (2)

یکشنبه, 27 فروردين 1396 - 11:15

مطالب خود را تا حد امکان قابل فهم و ساده سازید (2)

واژه خوانا بودن، به معنای روش تخمینی احتمال موفقیت خواننده در خواندن و درک یک متن یا نوشته است. وسیله ارتباط جمعی که تلاش دارد به پرشمارترین مخاطب دست یابد، باید به نوشتار و اشکال دیگر متعهد باشد،...
سینما و تلویزیون، سکوی پرتاب برندها

یکشنبه, 27 فروردين 1396 - 09:10

سینما و تلویزیون، سکوی پرتاب برندها

« produce placement » تکنیکی تبلیغاتی است که کمپانی ها برای ترویج ماهرانه محصولات شان از راه های غیر متعارف تبلیغاتی، معمولا در فیلم ها و سریال های تلویزیونی و سایر رسانه های محبوب مانند موسیقی استفاده می...
موزه ونگوگ,آمستردام / بازدید شبانه از موزه

شنبه, 26 فروردين 1396 - 12:15

موزه ونگوگ,آمستردام / بازدید شبانه از موزه

آگهی: موزه ونگوگ_ آمستردام شعار: بازدید شبانه از موزه
مطالب خود را تا حد امکان قابل فهم و ساده سازید (1)

شنبه, 26 فروردين 1396 - 12:00

مطالب خود را تا حد امکان قابل فهم و ساده سازید (1)

فرض کنید برای نخستین بار با نویسنده ای روبه رو می شوید و ته دل تان از او خوش تان می آید و چیزی در نگاه اول شما را تغییر می دهد و تصمیم می گیرید با چنین آدم هایی ارتباط بیشتری داشته باشید. بی آنکه خودتان...
بررسی آگهی تبلیغاتی برند داو / روایتی شیرین

شنبه, 26 فروردين 1396 - 09:20

بررسی آگهی تبلیغاتی برند داو / روایتی شیرین

مفهوم زیبایی از نظر افراد مختلف متفاوت است. بعضی آن را فقط در ظاهر افراد می دانند درحالی که بعضی آن را در ارزش های درونی تعریف می کنند. در حالت ایده آل هر دو این ویژگی ها مدنظر است. زمانی ما می توانیم...
corpus academia / ورزش کنید یا عذر بهتری بتراشید!!!

چهارشنبه, 23 فروردين 1396 - 12:15

corpus academia / ورزش کنید یا عذر بهتری بتراشید!!!

آگهی:  corpus academia  شعار: ورزش کنید یا عذر بهتری بتراشید!!!
مانند کلاغ عمل کنید

چهارشنبه, 23 فروردين 1396 - 12:00

مانند کلاغ عمل کنید

کپی رایتینگ یکی از مشاغل کلیدی تبلیغات است که برای «افزایش اثرگذاری» تبلیغات به وجود آمده است. وظیفه کپی رایتر، جست وجوی بهترین پاسخ برای این دو سوال اساسی است: در تبلیغات مان چه بگوییم و چگونه...
بررسی تبلیغات برند نیوشا / حضور قدرتمند

چهارشنبه, 23 فروردين 1396 - 09:10

بررسی تبلیغات برند نیوشا / حضور قدرتمند

شرکت نیوشا فعالیت خود را با تولید و توزیع چای سیاه شروع کرده است و در حال حاضر انواع گوناگون نوشیدنی های سالم را تولید می کند. محصولات این شرکت در سطح فروشگاه ها یافت نمی شوند و فقط به شکل مستقیم از...
IKEA / جوراب های جدید من کجا هستند

دوشنبه, 21 فروردين 1396 - 12:30

IKEA / جوراب های جدید من کجا هستند

آگهی : IKEA جعبه های قسمت بندی شده برای جوراب ها شعار: جوراب های جدید من کجا هستند
تفریح در کنار کار

دوشنبه, 21 فروردين 1396 - 12:15

تفریح در کنار کار

تبلیغات یکی از روش های شناساندن محصولات به مردم و فرهنگ سازی در جامعه است. حال اگر تبلیغات خلاقانه و جذاب باشد نتیجه بهتری می دهد و افراد بیشتری را به سمت خود می کشد. یکی از روش های فروش محصولات و...
[12 3 4 5  >>  


عضویت در خبرنامه فرصت امروز

با عضویت در این خبرنامه از آخرین مطالب روزنامه مطلع خواهید شد.

Please wait

با ما در ارتباط باشید

روابط عمومی : 86073288-021

social@Forsatnet.ir

شبکه های اجتماعی فرصت امروز