دوشنبه, 06 شهریور 1396 - 08:30

نخستین کنفرانس حرفه ای تحول دیجیتالی با حمایت بانک انصار برگزار شد

نخستین کنفرانس حرفه ای تحول دیجیتالی با حمایت بانک انصار و با حضور صاحب نظران، اساتید فناوری اطلاعات و ارتباطات، مدیران و کارشناسان تخصصی از تاریخ یکم تا دوم شهریورماه جاری در هتل المپیک برگزار شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و تبلیغات، بانک انصار در راستای حمایت از مجموعه های دانش بنیان و نخبگان فناوری اطلاعات و ارتباطات و تحقق برنامه های تحولی این بانک در حوزه فناوری ارتباطات و اطلاعات و همچنین به منظور توسعه خدمات بانکداری الکترونیک، به ویژه در زمینه درگاه های بانکی (اینترنت بانک، موبایل بانک، تلفن بانک، آنی بانک) وPayment Gateway، از برگزاری نخستین کنفرانس حرفه ای تحول دیجیتالی حمایت کرد.

این گزارش می افزاید در این کنفرانس مهم ترین عناوین مطرح شده توسط اساتید حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات در مورد، کیفیت الکترونیکی: تحولی در کیفیت خدمات غیرحضوری، اقتصاد دیجیتالی، روند های عمده تکنولوژی در دنیا و تحلیل آثار آن برکسب و کارها، رونق بخش کسب وکارهای داده محور، FinTech، نقش و کارکردهایTmo  در جاری سازی تحول، الزامات یک تحول دیجیتالی موفق (تصویرسازی در قالب ره نگاشت)، انقلاب صنعتی چهارم (دیجیتالیزه شدن زنجیره تأمین)، راهبردهای تحول دیجیتالی، مدیریت فرآیند های کسب وکارهای Bpm لازمه موفقیت در تحول دیجیتالی سازمان ها، هوش کسب و کار مزیت رقابتی در عصر دیجیتال، تفکر سیستمی در تحقق تحول دیجیتالی، نقش کسب و کارهای نوآور در تحول دیجیتال، اینترنت اشیا، بازاریابی دیجیتالی، اینترنت اشیا در صنعت بانکداری، تحولی در دنیای دیجیتال بوده است و با برگزاری کارگاه های جانبی با موضوعاتی از قبیل کیفیت رابطه عامل کلیدی موفقیت در مدیریت زنجیره تأمین، فناوری های شناسایی و ردیابی در زنجیره تأمین و لجستیک، کاربردهای اینترنت اشیا در تولید و زنجیره تأمین، لجستیک معکوس، توسعه توانمندی تأمین کنندگان ضروری برای بهبود زنجیره تأمین، نقش فناوری ابر در تحول دیجیتالی، مدیریت لجستیک در زنجیره تأمین، نقش ارزهای رمزگذاری شده و زنجیره های بلوکی در آینده فناوری های مالی و اقتصاد جهانی، ارائه مدل تلفیقی برای انتخاب و ارزیابی عملکرد تأمین کنندگان فعالیت لجستیک در صنایع خودرو سازی (مطالعه موردی شرکت ساپکو) و ارزیابی عملکرد شرکت های پخش دارو با استفاده از روش تحلیل پوششی داده ها با رویکرد چابک سازی (مطالعه موردی شرکت داروسازی کاسپین تأمین) این کنفرانس پس از دو روز به کار خود پایان داد.

در این گزارش آمده است هدف از حضور و حمایت بانک انصار از این گونه رویدادها، توسعه خدمات بانکداری الکترونیک، لزوم توجه ویژه به نوآوری ها و خلاقیت های و آینده پژوهی و نیازسنجی صحیح خواسته های مشتریان فعلی و آینده و همگام کردن محصولات و خدمات بانکی در راستای پیشرفت های فناوری و بهره گیری از فناوری روز و زیرساختی تولید و ارائه محصولات و خدمات بانکی است.

در پایان این مراسم با اهدای تندیس حامی به مدیرکل بازاریابی بانک انصار، از نقش این بانک در برگزاری نخستین کنفرانس تحول دیجیتالی تقدیر و تشکر شد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید



عضویت در خبرنامه فرصت امروز

با عضویت در این خبرنامه از آخرین مطالب روزنامه مطلع خواهید شد.

Please wait

با ما در ارتباط باشید

روابط عمومی : 88938410-021

social@Forsatnet.ir

شبکه های اجتماعی فرصت امروز