یادداشت اختصاصی

دلنوشته های یک کارآفرین (70) / آرامش در کسب و کار

سه شنبه, 30 آبان 1396 - 15:56

دلنوشته های یک کارآفرین (70) / آرامش در کسب و کار

یکی از اصول موفقیت در کسب و کار آرامش است و این آرامش با باور درست به وجود می آید. اگر تو به خودت و کارت باور درونی داشته باشی و به یک مبدا ایمانی متصل باشی می توانی ضمن تلاش و کار به خدای بزرگ توکل کنی...
تأثیر داستان بر عملکرد مغز

سه شنبه, 30 آبان 1396 - 14:45

تأثیر داستان بر عملکرد مغز

اینترنت مملو از اطلاعات است و مردم بیش از حد معمول در معرض آن قرار دارند. پس چگونه می توان استراتژی محتوا را حفظ و پیام بازاریابی خود را مناسب تر و بهتر از دیگران ارسال کرد؟ اطلاعات زیاد، امروزه یکی...
دلنوشته ‌های یک کارآفرین (69) / آهسته و پیوسته برو

سه شنبه, 30 آبان 1396 - 11:59

دلنوشته ‌های یک کارآفرین (69) / آهسته و پیوسته برو

اثر مرکب یا بهره مرکب تئوری آلبرت انیشتین بود که کاملا یک نظریه کاربردی است و تو اگر قصد داری در کسب و کارت موفق شوی باید با این تئوری هم آشنا باشی. اگرچه تئوری انیشتین مربوط به بحث های ریاضی است اما...
خرید قانونمند کالا و خدمات

سه شنبه, 30 آبان 1396 - 08:41

خرید قانونمند کالا و خدمات

امروزه خرید کالا و خدمات به عنوان یک موضوع مهم در سبد هزینه خانوارها از اهمیت ویژه ای برخوردار است، به نحوی که برخی کالا ها و خدمات گاه ممکن است سقف هزینه کل درآمدی خانواده را طی یک یا چندین سال به...
ساختار اساسی داستانسرایی

دوشنبه, 29 آبان 1396 - 15:20

ساختار اساسی داستانسرایی

اگر داستان به ما تلنگری می زند و ما را تشویق به انجام یا اقدام برای عملی می کند یعنی ما با یک داستان خوب مواجه هستیم. داستانسرایی در رابطه با ایجاد فروش بسیار مهم است و سه هدف کلیدی ارزشمند دارد که...
نوآوری مخرب چیست؟

یکشنبه, 28 آبان 1396 - 17:46

نوآوری مخرب چیست؟

نوآوری مخرب اصطلاحی در مدیریت کسب وکار است و به نوعی نوآوری اشاره دارد که بازار و شبکه ارزش جدیدی را ایجاد کرده و درنهایت در شرایط قبلی اختلال ایجاد می کند و به این صورت موازنه شرکت ها در بازار را...
نگاهی به برخی از روندهای مهم دیجیتال مارکتینگ در سال 2018 / گامی استراتژیک در راستای تغییرات جهانی

یکشنبه, 28 آبان 1396 - 17:15

نگاهی به برخی از روندهای مهم دیجیتال مارکتینگ در سال 2018 / گامی استراتژیک در راستای تغییرات جهانی

کمتر از دو ماه به آغاز سال 2018 مانده است و همواره سال جدید میلادی برای کسب و کار ها نویدبخش شروعی تازه جهت دست یافتن به موفقیت های چشمگیر است. معمولا برندهای بین المللی در سال جدید برنامه های داخلی...
احساس در بازاریابی

یکشنبه, 28 آبان 1396 - 16:44

احساس در بازاریابی

احساس، یکی از نخستین مراحل حرکت مصرف کننده به سمت خرید یک کالا (فروش برای فروشنده) است. هنگامی که احساسی مصرف کننده را ترغیب می کند، او در پی پاسخگویی به آن احساس یا خلاص شدن از آن برمی آید. - احساس...
دلنوشته های یک کارآفرین (68) / اهمیت مسئولیت پذیری

یکشنبه, 28 آبان 1396 - 16:31

دلنوشته های یک کارآفرین (68) / اهمیت مسئولیت پذیری

برای موفقیت در کسب و کار نخستین گام مسئولیت پذیری است. از همین ابتدا از تو سوال می کنم آیا حاضری صددرصد مسئولیت کسب و کارت را قبول کنی. اگر جواب تو مثبت است یک گام به سمت موفقیت برداشتی، اما اگر بر این...
نسبت زنان با توسعه متوازن

پنج شنبه, 25 آبان 1396 - 09:33

نسبت زنان با توسعه متوازن

در سال های پس از جنگ جهانی دوم، از دهه 50 میلادی «طرح توسعه» (development project) براساس تئوری های اقتصادی نئوکلاسیک در دستور کار کشورها قرار گرفت تا با طرح ریزی برنامه های کمک رسانی به کاهش فاصله و شکاف میان...
تأثیر شگفت انگیز و جادویی برند

چهارشنبه, 24 آبان 1396 - 15:26

تأثیر شگفت انگیز و جادویی برند

از کسی که گوشی اپل خریده است، بپرسید چرا گوشی سامسونگ نخریده؛ از کسی که گوشی سامسونگ خریده است، بپرسید چرا گوشی اپل نخریده؟ یا از کسی که غذای رستوران رفتاری را می خرد، بپرسید چرا نایب نرفته و از کسی...
بعد معکوس بزرگان تجارت در فنای مشاغل

چهارشنبه, 24 آبان 1396 - 15:11

بعد معکوس بزرگان تجارت در فنای مشاغل

با توجه به آنچه در اکثر کشورهای جهان در راستای تغییر روند در اشتغال در شرف وقوع است و به نظر می رسد که می تواند تا حد زیادی در از دست دادن مشاغل افراد تأثیر گذار باشد، نویسنده بر آن شد تا تحلیلی هر چند...
دلنوشته های یک کارآفرین (67) / باور به زندگی افراد موفق

چهارشنبه, 24 آبان 1396 - 14:36

دلنوشته های یک کارآفرین (67) / باور به زندگی افراد موفق

یکی از شیوه های پسندیده برای رسیدن به موفقیت در کسب و کار خواندن زندگینامه افراد موفق یا گفت وگو با آنهاست. این شیوه باعث افزایش اعتماد به نفس می شود. بسیاری از افراد با دنیای پرفراز و نشیب کسب و کار...
دلنوشته های یک کارآفرین (66) / باور و قوانین کسب و کار

چهارشنبه, 24 آبان 1396 - 12:09

دلنوشته های یک کارآفرین (66) / باور و قوانین کسب و کار

قوانین کسب و کار در ایران در مقایسه با کشورهای پیشرفته کمی دست و پا گیر است و هر کس به راحتی نمی تواند در مدت کوتاهی کسب و کار خود را راه اندازی کند. دررسانه ها هم در باره این قوانین دست و پا گیر هر...
تعدد مراکز نظارت و کنترل بازار؛ فرصت یا تهدید

چهارشنبه, 24 آبان 1396 - 08:00

تعدد مراکز نظارت و کنترل بازار؛ فرصت یا تهدید

امروزه با گسترش جوامع و تنوع نیازها برای امرار معاش و رفع حوائج جاری زندگی موضوعات و مباحث مرتبط با این موضوع نیز از گستردگی و تنوع زیادی برخوردار شده است. با توجه به میزان توسعه یا عدم توسعه یافتگی...
اکوسیستم فرهنگ برند

سه شنبه, 23 آبان 1396 - 14:31

اکوسیستم فرهنگ برند

فرهنگ برند، یک فرهنگ شرکتی است که در آن کارکنان «با ارزش های برند» زندگی می کنند. آنها برای حل مشکلات و تصمیم گیری های داخلی و همچنین ارائه تجربیات مشخص شده به مشتریان خارج از سازمان از چارچوب هایی...
مدیریت استعداد، استراتژی ای برای توسعه کارمندان مستعد در سازمان

سه شنبه, 23 آبان 1396 - 11:42

مدیریت استعداد، استراتژی ای برای توسعه کارمندان مستعد در سازمان

مدیریت استعداد، در واقع تعهد سازمان به استخدام، حفظ و توسعه کارکنان مستعد در بازار کار است. این مقوله زمانی مفید واقع می شود که تمام فرآیندهای کاری و سیستم های مربوط به حفظ و توسعه نیروی کار برتر را...
مقاومت دیگران را بشکنید

دوشنبه, 22 آبان 1396 - 16:02

مقاومت دیگران را بشکنید

تا الان در خصوص تعاریف اولیه فروش و ارتباط مؤثر، ضرورت ها و اهمیت آن به صورت کلی صحبت و با چند مثال ساده برخی اشتباهات روزمره در ارتباط مؤثر را بیان کردم. در بخش دوم در خصوص راه های نفوذ در دیگران...
دلنوشته های یک کارآفرین (65) / باور و تبلیغات

دوشنبه, 22 آبان 1396 - 15:19

دلنوشته های یک کارآفرین (65) / باور و تبلیغات

 وقتی چند نفری دور هم جمع می شدند هر کس یک نقشه ای برای موفقیت پیشنهاد می داد. سرانجام همه آنها به این تصمیم رسیدند که باید تبلیغات وسیعی برای محصولات شرکتی که هنوز یک سال از عمرش نگذشته، راه...
دلنوشته های یک کارآفرین (64) / باور و انسان های منفی

یکشنبه, 21 آبان 1396 - 16:26

دلنوشته های یک کارآفرین (64) / باور و انسان های منفی

در اطراف همه ما آدم هایی هستند که بی آنکه وجود و حضور آنها سودی به حال ما داشته باشد مدام با تفکرات منفی باورهای منفی می سازند و سعی می کنند ما را از کسب و کار بازدارند. این دسته از افراد عموما از...
چگونه شرکتم را کنترل کنم؟

یکشنبه, 21 آبان 1396 - 15:16

چگونه شرکتم را کنترل کنم؟

این جمله ای است که بسیاری از مدیران در موقع رویارویی با مسائل و مشکلات به وجود آمده از درون یا برون شرکت از خود می پرسند تا بتوانند با ایجاد استراتژی های بازدارنده و کنترلی از به وجود آمدن بحران در...
حباب شتاب دهنده ها

یکشنبه, 21 آبان 1396 - 10:57

حباب شتاب دهنده ها

تعداد شتاب دهنده های ایرانی به میزان قابل توجهی افزایش پیدا کرده است. به گزارش آینده نگر، تعداد بالای شتاب دهنده های کسب و کار در اکوسیستم استارت آپ های ایرانی از ایجاد یک حباب خبر می  دهد چراکه...
مقاومت دیگران را بشکنید و در آنها نفوذ کنید

شنبه, 20 آبان 1396 - 16:05

مقاومت دیگران را بشکنید و در آنها نفوذ کنید

تا الان در خصوص تعاریف اولیه فروش و ضرورت ها و اهمیت آن به صورت کلی صحبت کردیم و با چند مثال ساده برخی اشتباهات روزمره در ارتباط مؤثر را بیان کردم، حال می خواهم تعریف کلی از ارتباط مؤثر را برای تان...
دلنوشته های یک کارآفرین (63) / باور و نیروهای انسانی

شنبه, 20 آبان 1396 - 14:22

دلنوشته های یک کارآفرین (63) / باور و نیروهای انسانی

باور مثبت عامل تعیین کننده ای در موفقیت کسب و کار به شمار می رود. هر چه قدر باور تو به کسب و کارت بیشتر باشد به همان مقدار موفقیت مالی تو هم افزون تر خواهد بود. وقتی تو به کسب و کارت باور داشته باشی...
نخستین اصل اشتباه در فروش من منم تو تویی  (من فروشنده ام تو خریدار)

جمعه, 19 آبان 1396 - 17:33

نخستین اصل اشتباه در فروش من منم تو تویی (من فروشنده ام تو خریدار)

تا الان در خصوص تعاریف اولیه فروش و ضرورت ها و اهمیت آن به صورت کلی صحبت کردیم. من دیگر لازم نمی بینم در خصوص اهمیت این موضوع در زمانی که در آن زندگی می کنیم صحبت کنم. ما متوجه شدیم یکی از مشکلات اصلی...
چرا کارآفرینی یک شیوه زندگی جایگزین است؟

جمعه, 19 آبان 1396 - 17:27

چرا کارآفرینی یک شیوه زندگی جایگزین است؟

اگر تا به حال کسب و کاری را اجرایی کرده باشید ، احتمالا برای تان پیش آمده که در مهمانی ها با افراد در مورد ظرفیت ریسک پذیری بالای تان صحبت کرده باشید یا اعتراف کنید تا زمانی که افراد به حقوق ماهانه و...
ابعاد فرهنگ برند

جمعه, 19 آبان 1396 - 16:44

ابعاد فرهنگ برند

براساس تحقیقات انجام شده، فرهنگ سازمانی، ویژگی های محصول، شخصیت برند و دلبستگی (وابستگی یا علاقه)، ابعاد چهارگانه فرهنگ برند هستند. اگرچه فرهنگ برند در فرهنگ سازمانی ریشه دارد ولی فرهنگ شرکت...
[12 3 4 5  >>  


عضویت در خبرنامه فرصت امروز

با عضویت در این خبرنامه از آخرین مطالب روزنامه مطلع خواهید شد.

Please wait

با ما در ارتباط باشید

روابط عمومی : 88938410-021

[email protected]

شبکه های اجتماعی فرصت امروز