یادداشت اختصاصی

استراتژی بازاریابی محتوا با کمترین بودجه

یکشنبه, 05 شهریور 1396 - 14:32

استراتژی بازاریابی محتوا با کمترین بودجه

به نظر شما بهترین راه برای برند سازی چیست؟ خیلی ساده است. پاسخ امیر قمصری؛ تولید محتوای باکیفیت و شگفت انگیز. اما در حقیقت حتی اگر نسبت به کاری که انجام می دهید کاملا آگاه باشید، باز هم بازاریابی...
دل نوشته های یک کارآفرین (1) / با چه رنگی نقاشی می کنی؟

یکشنبه, 05 شهریور 1396 - 10:29

دل نوشته های یک کارآفرین (1) / با چه رنگی نقاشی می کنی؟

سیستم مدارس ما کاملا سنتی و بر پایه آموزش کارمندمحور است. واسه همین نوع نگاه اغلب بچه ها در دوران دبستان و دبیرستان اینه که درس بخونن تا در یکی از ادارات دولتی استخدام بشن و ماهانه دولت به اونا حقوق...
رسیدن به موفقیت قطعی از طریق قانون جذب

شنبه, 04 شهریور 1396 - 09:42

رسیدن به موفقیت قطعی از طریق قانون جذب

انگیزه در کسب و کار از اهمیت بالایی برخوردار است، همچنین می توان گفت انگیزه نقش بسزایی در موفقیت ما خواهد داشت. اگر علاقه و انگیزه کافی برای آغاز یک کار وجود داشته باشد، دستیابی به موفقیت آسان  تر...
آداب کسب و کار / استارتاپ: مگه سایت راه انداختن خیلی مهمه؟

جمعه, 03 شهریور 1396 - 15:41

آداب کسب و کار / استارتاپ: مگه سایت راه انداختن خیلی مهمه؟

خاله شهین خانم هر بار که به خونه می اومد یه خبر تازه داشت. این بار هم خیلی هیجان زده بود و هنوز مامان جلوش ننشسته بود که گفت: خواهرجون حیف حیف حیف. مامان تعجب کرد و گفت: چی چی حیف؟ خاله شهین لبخند تلخی...
برندینگ و تبلیغات تلفن همراه

جمعه, 03 شهریور 1396 - 15:21

برندینگ و تبلیغات تلفن همراه

هزینه کرد نادرست در تبلیغات، مرگ یک برند است. این مؤلفه در استارتاپ ها و بازاریابی  و فروش شرکت های دانش بنیان اهمیت فراوانی دارد، زیرا افزایش آگاهی از یک برند توسط تبلیغات تلفن همراه، برای هر...
عدم الزام نصب قیمت و چالش های حمایت از حقوق مصرف کنندگان

پنج شنبه, 02 شهریور 1396 - 08:33

عدم الزام نصب قیمت و چالش های حمایت از حقوق مصرف کنندگان

درحالی که دولت یازدهم روزهای پایانی خود را سپری می کرد ارسال بخشنامه ای از سوی وزیر اسبق صنعت، معدن و تجارت مبنی بر عدم الزام نصب قیمت توسط برخی واحدهای تولیدی منجر به طرح مباحث بسیار زیادی در سطح...
شیوه های ادراکی

چهارشنبه, 01 شهریور 1396 - 17:08

شیوه های ادراکی

امروز می خواهم در مورد شیوه های ادراکی صحبت کنم منظورم از شیوه های ادراکی این است که طرف مقابل ما چگونه می فهمد و داده ها را در ذهن خود تجزیه و تحلیل می کند. سوء تفاهم زمانی بروز می دهد که اشخاص خود...
آداب کسب و کار / مکانیکی: حرفه ای و خوش اخلاق

چهارشنبه, 01 شهریور 1396 - 17:03

آداب کسب و کار / مکانیکی: حرفه ای و خوش اخلاق

هنوز وارد گاراژ نشده بودم که آقا منصور به استقبالم اومد و گفت:  ای بابا دستور می دادید ما خدمت می رسیدیم. خندیدم و گفتم: متشکرم آقا منصور می خواستم چند تا ایراد ماشین رو خدمت شما توضیح بدم. از ماشین...
چرا چرم ایرانی یک افتخار است؟

چهارشنبه, 01 شهریور 1396 - 13:49

چرا چرم ایرانی یک افتخار است؟

همه چیز از روز های سرد زمستان سال 72 آغاز شد. در خبرها آمده بود شاهزاده ساسانی که 1700 سال در اعماق معدن نمک خفته بود با صدای غرش بلدوزرهای معدنکاران بیدار شده است. . .   در زمستان سال 1372 معدنکاران معدن...
آداب کسب و کار / قنادی: شیرینی هایی برای تست

سه شنبه, 31 مرداد 1396 - 14:48

آداب کسب و کار / قنادی: شیرینی هایی برای تست

شیرینی فروشی بزرگی بود و با اینکه یک ماه از افتتاحیه اش می گذشت از شیرینی فروشی های دیگه محله شلوغ تر بود. آقا ارسلان همسایه طبقه بالایی هفته گذشته به من سفارش کرد که اگر شیرینی می خوایم حتما از...
آیا به مرحله ارتباط مؤثر رسیده ام؟

سه شنبه, 31 مرداد 1396 - 11:04

آیا به مرحله ارتباط مؤثر رسیده ام؟

قبل از پاسخ به این سوال یک نکته مهم را به یاد داشته باشید. بعد از همگامی، هدایت یا متقاعد سازی  است ولی باید بدانیم که زمانش فرا  رسیده است یا نه. برای این منظور در سطح غیر کلامی (زبان بدن) مخاطب...
برند سازی شخصی و ساخت داستان

دوشنبه, 30 مرداد 1396 - 16:25

برند سازی شخصی و ساخت داستان

دن شوبیل معتقد است «هر کاری که انجام می دهید بیان می کند چه کسی هستید، چطور برنامه ریزی می کنید و همین مسئله باعث می شود برای دیگران به یادماندنی شوید.» با مشاهده تصاویر استارباکس، مک دونالد یا اپل...
آداب کسب و کار / بنگاه املاک: اندر آداب بنگاه داری

دوشنبه, 30 مرداد 1396 - 16:18

آداب کسب و کار / بنگاه املاک: اندر آداب بنگاه داری

از در که وارد شدم سلام کردم، اما اصلاً متوجه حضور من نشدند. دوباره با صدای بلندتری سلام کردم. سخت مشغول بازی تخته نرد بودند. یکی از آن دو نفر که کمی چاق تر بود چند ثانیه نگاهی بهم کرد و دوباره مشغول...
چهار پرسش از کاتلر

دوشنبه, 30 مرداد 1396 - 15:27

چهار پرسش از کاتلر

*غلط ترین شکل های مدیریت در بازار یا بازاردانی چیست؟ بازاردانی فلسفه درک و خدمت رسانی به مشتری و کسب رضایت اوست. تبلیغات مبالغه آمیز یا قیمت گذاری که مشتریان را به خطا بیندازد از مفهوم اصلی...
آداب کسب و کار / فرش فروش: از اون آقا بپرسید!

یکشنبه, 29 مرداد 1396 - 16:37

آداب کسب و کار / فرش فروش: از اون آقا بپرسید!

تقریبا چند کیلومتری از شهر خارج شدیم و پرسان پرسان آدرس فرش فروشی را گرفتیم. خواستیم وارد پارکینیگ بشیم که یه نفر با لباس انتظامات به طرف ماشین ما اومد و گفت: جا نیست آقا بفرمایید. درحالی که از...
بایدها و نبایدهای وفاداری مشتریان در مراکز خرید / ایجاد یک تجربه خوب از خرید

یکشنبه, 29 مرداد 1396 - 13:51

بایدها و نبایدهای وفاداری مشتریان در مراکز خرید / ایجاد یک تجربه خوب از خرید

هر روزه خبر از افتتاح مرکز خریدی در گوشه و کنار شهر به گوش می رسد؛ مراکز خریدی که در اکثر محله های تهران ساخته شده اند و با راه اندازی مراکز خرید جدید، فعالیت های مراکز خرید قبلی تحت الشعاع قرار...
دام های 5 گام تا توسعه، 7 ویژگی توسعه و 3 راه موفقیت

یکشنبه, 29 مرداد 1396 - 10:02

دام های 5 گام تا توسعه، 7 ویژگی توسعه و 3 راه موفقیت

در سال های اخیر در روزنامه ها، مجلات، سایت ها، شبکه های اجتماعی و صدا و سیما موجی گسترده و با هدف نفوذ سطحی و اثر آنی راه اندازی شده که برای کسب موفقیت های فوری، گام ها، ویژگی ها و راه های کوتاه مدت و...
بازاریابی اینترنتی و بهبود کسب و کار

شنبه, 28 مرداد 1396 - 15:21

بازاریابی اینترنتی و بهبود کسب و کار

تمام فعالیت هایی که ما در بازاریابی اینترنتی انجام می دهیم به منظور بهبود کسب و کار است. بازاریابی اینترنتی به قدری گسترده و پیچیده است که بسیاری از موارد و نکاتی را که می توان از آن برای تأثیرگذاری...
آداب کسب و کار / عکاسی: هر روز چیزی بیاموزید

شنبه, 28 مرداد 1396 - 14:33

آداب کسب و کار / عکاسی: هر روز چیزی بیاموزید

یه بار دیگه خودم رو تو آینه نگاه کردم و دستی به موهام کشیدم و گفتم: من آماده ام. فرزاد جوان 32ساله ای که لیسانس نقاشی داشت، اما عکاس ماهری بود پشت دوربین قرار گرفت و گفت: دستاهامو نگاه کن. اینجا و بعد...
معیارهای نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

شنبه, 28 مرداد 1396 - 14:00

معیارهای نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

به نظر شما نحوه ارتباط با مشتریان در یک دندانپزشکی با یک مرکز توزیع میوه یا مواد غذایی چقدر تفاوت دارد؟ احتمالا پاسخ ها از نگاه کارشناسان به دو دسته کلی تقسیم می شود. 1- تفاوت بسیاری دارند چون نیاز...
آداب کسب و کار / جگرکی: جگر تازه و سالم

جمعه, 27 مرداد 1396 - 17:12

آداب کسب و کار / جگرکی: جگر تازه و سالم

کشتارگاه. با تعجب نگاهم کرد و گفت: کشتارگاه؟! گفتم: کشتارگاه دیگه. پسر کوچکم نگاهی بهم کرد و گفت: واقعا کشتارگاه؟ اسمش ترسناکه. خندیدم و گفتم نه بابا ترس نداره الان اسمش شده میدون بهمن. ولی تا چند وقت...
تعریف محتوا در عصر جدید

جمعه, 27 مرداد 1396 - 16:39

تعریف محتوا در عصر جدید

آنچه امروز به معنی محتوا مطرح می شود با مفهوم محتوا که در گذشته کاربرد داشت و تعریف می شد کاملا متفاوت است و مفهوم محتوا تا حدودی دگرگون شده است. عنوان طراح محتوا که آن را معرفی کرده و جایگزین...
ایده هایی جالب برای بازاریابی ویدئویی تأثیرگذار

جمعه, 27 مرداد 1396 - 16:30

ایده هایی جالب برای بازاریابی ویدئویی تأثیرگذار

هر زمان که تکنولوژی یا برنامه جدیدی شکل می گیرد، بازاریابان نخستین نفراتی هستند که شروع به استفاده از آنها می کنند. به همین خاطر، بازاریابان به طور دائمی به دنبال رقابت و جلب توجه مخاطبان شان هستند....
نقش وزارت راه و شهرسازی در احیای بافت های فرسوده

پنج شنبه, 26 مرداد 1396 - 08:00

نقش وزارت راه و شهرسازی در احیای بافت های فرسوده

وزارت راه و شهر سازی در دولت یازدهم به مسکن نگاهی استراتژیک داشت، زیرا بر این باور بود که با سنگ و سیمان و آهن نمی توان مفهوم حقیقی مسکن را اجرایی کرد. از این رو از همان ابتدا با نقد طرح مسکن مهر به...
 مشتری من کیست و چه می خواهد؟ رقیب من کیست و چه می کند؟  / یک روز کاری با فروشندگان موفق

چهارشنبه, 25 مرداد 1396 - 14:30

مشتری من کیست و چه می خواهد؟ رقیب من کیست و چه می کند؟ / یک روز کاری با فروشندگان موفق

می توان گفت جلب مشتری از اهداف ما است و رقیب، مانع رسیدن به این هدف است. روزمان را با طرح این دو سوال و با هدف شروع و برای رسیدن به آن برنامه ریزی کنیم. مشتری من کیست و چه می خواهد؟ رقیب من کیست و چه می...
بهبود خدمات به مشتری با چند راهکار ساده

چهارشنبه, 25 مرداد 1396 - 14:20

بهبود خدمات به مشتری با چند راهکار ساده

مهم نیست محصول شما چقدر خوب است یا کارکنان شما چه استعدادها و مهارت هایی دارند. آن چیزی که مشتریان شما بیش از هر چیزی به یاد دارند، تعامل مستقیم آنها با شرکت شما است. بنابراین توجه اساسی به بهبود...
آداب کسب و کار / فروشندگی: فروشندگی نیاز به علم، مهارت و تجربه دارد

چهارشنبه, 25 مرداد 1396 - 13:54

آداب کسب و کار / فروشندگی: فروشندگی نیاز به علم، مهارت و تجربه دارد

مهرداد سرویراستار انتشارات بود. بچه با سوادی بود و در زمینه بازاریابی و فروش تخصص داشت. ویراستار کتاب های زیادی در زمینه بازایابی و فروش بود و کلی اطلاعات داشت. برای همین وقتی ازش پرسیدم: مهرداد تو...
<<  1 2 3 4 [56 7 8 9  >>  


عضویت در خبرنامه فرصت امروز

با عضویت در این خبرنامه از آخرین مطالب روزنامه مطلع خواهید شد.

Please wait

با ما در ارتباط باشید

روابط عمومی : 88938410-021

social@Forsatnet.ir

شبکه های اجتماعی فرصت امروز