یکشنبه, 16 مهر 1396 - 08:15

گذری بر خدمات بانکداری الکترونیک بانک پاسارگاد / بانک پاسارگاد پیشرو در ارائه خدمات بانکداری الکترونیک

امروزه بانکداری  الکترونیک، بخشی اجتناب ناپذیر از سیستم بانکی کشور است؛ بخشی که به علت عواملی مانند کاهش هزینه ها و تسریع در ارائه خدمات، باعث افزایش رضایت مندی مشتریان می شود. علاوه بر این، تاثیر بسیار مثبتی در کاهش آلودگی هوا، کاهش رفت و آمدهای غیرضروری، رفع تبعات ناشی از آن و صرفه جویی در وقت و هزینه مردم دارد که به دنبال آن حفظ محیط زیست و افزایش کارایی را در پی خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی بانک پاسارگاد، این بانک  به جهت نوآوری ها و خلاقیت، در این بخش پیشرو بوده و با ارائه انواع خدمات بانکداری الکترونیک به بهترین نحو ممکن، گامی موثر در جهت افزایش رضایت مشتریان و حفظ محیط زیست برداشته  است. تا آنجا که موفق شده  عنوان «بانک سبز» را از آن خود کند. در این بانک بیش از 95 درصد از خدمات بانکی از طریق بانکداری الکترونیک و کمتر از 5 درصد به صورت حضوری انجام می شود.

مهم ترین دستاورد بانک پاسارگاد، تهیه نرم افزار بانکداری متمرکز (Core-Banking) است؛ سیستمی که در بستر آن بسیاری از خدمات بانکداری الکترونیک مانند بانکداری مجازی برای نخستین بار در سیستم بانکی کشور ارائه شده است؛

بانكدارى مجازى بانک  پاسارگاد، طیف وسیعى از خدمات بانكى را در هر زمان و هر مكان در اختیار مشتریان قرار مى دهد. این خدمت به مشترى امكان مى دهد که از طریق برقرارى ارتباط اینترنتی بتواند پار ه اى از امور بانكى خود را انجام دهد.

بانک  پاسارگاد در قالب بانکداری  الکترونیک، خدمات دیگری مبتنی بر موبایل، کارت و تلفن نیز ارائه می کند که بهره مندی از هر یک، باعث تسهیل انجام امور بانکی مشتریان خواهد شد.

همرا ه بانک (موبایل بانک)، پرداخت همراه (پرداخت موبایل)، اس ام اس بانک، سامانه آنی بانک  پاسارگاد، تلفن بانک، سامانه پرداخت تلفنی، من کارت پاسارگاد، انواع کارت های نقدی و... از جمله خدماتی است که بانک  پاسارگاد ارائه می دهد.

ناگفته نماند بانک  پاسارگاد علاوه بر تلاش برای ارائه بهترین ها در عرصه بانکداری الکترونیک به هم میهنان، فرهنگ سازی برای بهره مندی از این خدمات در بین مردم را نیز جزو مسئولیت های اساسی خود قلمداد می کند. از این رو برای نخستین بار، اقدام به برگزاری دوره های آموزش بانکداری الکترونیک به هزینه خود، در شعبه ها، مدارس، دانشگاه ها، سازمان ها و نهادهای مختلف کرده  است. همچنین در اقدامی دیگر، با اجرای طرح انگیزشی ریتون بانک  پاسارگاد، برای مشتریانی که از خدمات بانکداری الکترونیک استفاده می کنند، بسته به امتیازشان، امکانات و جوایز ویژ ه ای را درنظر گرفته  است.

بانک  پاسارگاد تاکنون با بهره گیری از برترین های IT کشور و تلفیق دانش و تجربه، توانسته گام های موثری در جهت نهادینه کردن فرهنگ بهره مندی از خدمات بانکداری الکترونیک بردارد و اعتقاد دارد یکی از ابزارهای مهم در نیل به محیط زیستی سالم و اجرای بانکداری سبز، ابزارهای بانکداری الکترونیک هستند.

هم میهنان گرامی می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خدمات بانک پاسارگاد اعم از خدمات بانکداری الکترونیک این بانک و نحوه بهره مندی از آنها به سایت بانک پاسارگاد به نشانی www.bpi.ir مراجعه کنند یا با مرکز اطلاع رسانی و مشاوره بانک  پاسارگاد به شماره 82890 تماس حاصل فرمایند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید



عضویت در خبرنامه فرصت امروز

با عضویت در این خبرنامه از آخرین مطالب روزنامه مطلع خواهید شد.

Please wait

با ما در ارتباط باشید

روابط عمومی : 88938410-021

[email protected]

شبکه های اجتماعی فرصت امروز