دوشنبه, 03 ارديبهشت 1397 - 17:20

سوخت ماشین کسب و کار چگونه تامین می شود؟

کارشناس اقتصادی اصناف گفت: هوشمندانه ترین روش بازاریابی، طراحی و ایجاد برند آنلاین است.

غلامرضا میرزایی در گفت وگو با ایسنا در مورد شیوه های نوین کسب و کار و ایجاد اشتغال در مازندران اظهار کرد: استارت آپ ها پدیده هایی نوظهور در حوزه کسب وکار هستند که با شتاب در مسیر رشد گام برمی دارند.

وی افزود:در جهان امروز که رقابت در آن حرف اول را می زند هرروز با کارآفرینانی روبه رو می شویم که با ایده هایی نو در حوزه کسب وکار به دنبال موقعیت شغلی مناسبی برای خود هستند.

کارشناس اقتصادی اصناف گفت: چالش برانگیزترین قسمت کار در بسیاری از استارت آپ ها، مربوط به جذب مشتری و سپس حفظ آن ها به عنوان مشتری ثابت یا وفادار است؛ البته در صورت استفاده از شیوه های درست بازاریابی این مسئله چندان مشکل ساز نخواهد بود.

میرزایی خاطرنشان کرد: بازاریابی درست مانند سوختی بوده که ماشین کسب وکار را به راه می اندازد؛ بنابراین اگر بازاریابی موفقی داشته باشیم می توان امیدوار بود که در مدت زمان کوتاهی سود قابل توجهی کسب کرده و یکی از مهم ترین اصول موفقیت در هر کسب وکاری روابط عمومی است اما همیشه لزومی ندارد برای دیده شدن کسب وکار خود هزینه هنگفتی صرف کنیم.

میرزایی تصریح کرد: بهترین شکل بازاریابی و تبلیغ کسب وکار ارائه خدمات به صورت بی نقص و کامل است؛ ساده ترین راه برای رسیدن به این هدف، تمرکز روی خدماتی بوده که سایر رقبا آن را به خوبی انجام نمی دهند. اگر شما آن خدمات را به بهترین نحو ممکن ارائه دهید و از تکرار اشتباهات دیگران بپرهیزید، می توانید قطعا رضایت مشتری را کسب کنید.

میرزایی، یکی از راهکارهای اشتغال در مازندران را ساخت یک برند آنلاین عنوان کرد و افزود: امروزه هوشمندانه ترین روش بازاریابی، طراحی و ایجاد برند آنلاین است؛ بسیاری از شرکت های موفق جهان از این روش استفاده کرده اند و تبدیل به برندهای معروف و نام آشنای حوزه کسب وکار خود شده اند.

کارشناس اقتصادی اصناف یادآور شد: امروزه اغلب کارآفرینان اهمیت برند شخصی را درک کرده اند و آن را وسیله ای برای معرفی ماهیت کسب وکار خود می دانند.

وی گفت: طراحی یک وبلاگ حرفه ای، انتخاب تگ یا لوگویی منحصربه فرد و اضافه کردن محتوای آموزشی علاوه بر تشویق و آموزش خوانندگان، به سادگی شما را به هدف تان می رساند؛ همیشه به دنبال راه های جدید و متفاوت برای دریافت بازخورد مشتری باشید و تلاش کنید در صورت هرگونه تغییر در خدمات آن ها را با خود همراه سازید. از این رو کسب وکارهای امروزی از اپلیکیشن های شخصی سازی شده موبایل استفاده می کنند؛ این اپلیکیشن ها به عنوان ابزاری موثر و جدید برای پشتیبانی بهتر از مشتری، جمع آوری اطلاعات، نظرات و بازخوردهایی از رفتار مشتریان و هدفمندسازی فرآیند جذب مشتری کاربرد دارد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید



عضویت در خبرنامه فرصت امروز

با عضویت در این خبرنامه از آخرین مطالب روزنامه مطلع خواهید شد.

Please wait

با ما در ارتباط باشید

021.88895341

021.88895342

[email protected]

شبکه های اجتماعی