چهارشنبه, 11 شهریور 1394 - 21:36

9 گام برای ارتقای مدیریت ارتباط با مشتریان

براساس تحقیقات و پیش بینی های صورت گرفته توسط بسیاری از شرکت های موفق و پیشرو در زمینه مدیریت ارتباط با مشتری ،این مبحث که از آن تحت عنوان CRM نیز یاد می شود از اهمیت بسیاری برخوردار بوده و نرم افزارها و خدمات مربوط به این حوزه در آینده نزدیک با سرعت بسیار زیادی افزایش خواهد یافت.

در ادامه می توانید فایل اینفوگرافیک مربوطه را به طور رایگان دانلود نمایید.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید



عضویت در خبرنامه فرصت امروز

با عضویت در این خبرنامه از آخرین مطالب روزنامه مطلع خواهید شد.

Please wait

با ما در ارتباط باشید

021.88895341

021.88895342

[email protected]

شبکه های اجتماعی