پنج شنبه, 13 خرداد 1395 - 11:10

عواقب بی‌توجهی به تجربیات مشتریان

امروزه در جهان تجارت و کسب‌و‌کار مشکلات جدی در رابطه با ارتباط مشتریان با شرکت‌های تجاری وجود دارد.مشتریان به هنگام بروز مشکل در شبکه‌های اجتماعی با برندها و شرکت‌های تجاری ارتباط برقرار می‌کنند.

در ادامه می توانید فایل اینفوگرافیک مربوطه را به طور رایگان دانلود نمایید.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید



عضویت در خبرنامه فرصت امروز

با عضویت در این خبرنامه از آخرین مطالب روزنامه مطلع خواهید شد.

Please wait

با ما در ارتباط باشید

021.88895341

021.88895342

[email protected]

شبکه های اجتماعی