کتابخانه

اتو برند

سه شنبه, 18 آبان 1395 - 16:15

اتو برند

خودرویی که زمانی رویای همه و نماد کلیدی منزلت بود به خصوص در سال های اخیر، تحت موشکافی شدید قرار گرفته است. مقامات، خودروسازان را مجبور به تولید خودروهایی می کنند که سازگاری بیشتری با محیط زیست...
نباید های کسب و کارهای کوچک و کارآفرینانه

دوشنبه, 10 آبان 1395 - 15:15

نباید های کسب و کارهای کوچک و کارآفرینانه

معمولا شروع کسب و کارهای کوچک و کارآفرینانه با ریسک همراه است، اما با برنامه ریزی می توان شانس موفقیت را افزایش داد و کسب و کار را به یک تجربه هیجان انگیز و جالب تبدیل کرد. همچنین کتاب های بسیاری...
نقشه راه بازاریابی

یکشنبه, 09 آبان 1395 - 13:30

نقشه راه بازاریابی

در دنیای پرتلاطم و رقابتی با محصولات و خدمات شرکت ها و تغییرات شگرفی که روز به روز در میان برند ها از جهت جذب مشتریان بیشتر و در نتیجه افزایش سهم بازار که خود منتج به افزایش سود آوری شرکت می شود،...
انتشار کتابی از نقی آقالو / «خشم طبیعت ایران»

شنبه, 17 مهر 1395 - 16:00

انتشار کتابی از نقی آقالو / «خشم طبیعت ایران»

«خشم طبیعت ایران» عنوان کتاب جدیدی است در حوزه مسائل و بحران آب در ایران نوشته نقی آقالو، روزنامه نگار و گزارشگر قدیمی مطبوعات ایران و با مقدمه ای از دکتر کلانتری. کتاب خشم طبیعت ایران در هفت فصل با...
رهبران ، آخر غذا می خورند

دوشنبه, 05 مهر 1395 - 16:00

رهبران ، آخر غذا می خورند

رهبران کسانی هستند که بی محابا به پیشواز ناشناخته ها می روند. آنها به استقبال خطر می روند و به خاطر حمایت از ما و سوق دادن مان به سوی آینده از منافع شخصی خود می گذرند. رهبران خیلی زود داشته های خود را...
خود باوری در خلاقیت

یکشنبه, 04 مهر 1395 - 15:45

خود باوری در خلاقیت

آیا خلاقیت یک نعمت خدادادی است که به برخی عطا شده و برخی فاقد آن هستند؟ یا اینکه همه از این موهبت و نعمت خدادادی برخوردارند اما در برخی پرورش می یابد و در برخی زایل می شود؟ پژوهش های بسیار پیرامون...
برندینگ شخصی آنلاین

شنبه, 06 شهریور 1395 - 13:00

برندینگ شخصی آنلاین

نویسنده: دکتر آذرصائمیان – جواد فقیهی پور سال انتشار: 1395 قیمت: 110000 ریال تاکنون تحقیقات و پژوهش های بسیاری در زمینه برند محصولات و خدمات شرکت ها صورت گرفته است، ولی کمتر به موضوع برند شخصی توجه شده...
قدرت بازاریابی مشاهده ای

شنبه, 06 شهریور 1395 - 12:45

قدرت بازاریابی مشاهده ای

چگونه می توان در ذهن ها جاودانه شد؟ آیا می توانیم به گونه ای خود را مطرح و برجسته کنیم که برندمان تا 30 سال آینده در ذهن ها باقی بماند و در فکر و ذهن مشتریان جاودانه باشیم؟ اصل مهم این است که برای...
سامسونگ سه ستاره درخشان

دوشنبه, 01 شهریور 1395 - 13:45

سامسونگ سه ستاره درخشان

امروزه زندگی بدون تکنولوژی و ابزارهای آن غیر قابل تصور است. پیشرفت های سخت افزاری توام با دگرگونی های نرم افزاری روی هم رفته عصر نوینی را رقم زده است که علاوه بر بازیگران اصلی و قدیمی در عرصه های...
طراحی المان های هویت برند در مسیر شناخت برند

چهارشنبه, 27 مرداد 1395 - 13:15

طراحی المان های هویت برند در مسیر شناخت برند

برندینگ در سازمان های موفق؛ این روزها دیگر به عنوان یک امر تشریفاتی محسوب نمی شود و ضرورت ایجاد و مدیریت آن بر بسیاری از مدیران آنها نیز پوشیده نیست. یک برند، نخستین و احتمالا بزرگ ترین توصیف یا...
استراتژی لوکس گرایی

چهارشنبه, 20 مرداد 1395 - 16:15

استراتژی لوکس گرایی

لوکس گرایی امروزی راه درازی پیموده است تا از یک بازار حاشیه ای تا اوایل قرن بیستم میلادی به بخشی مجزا و قابل توجه با توان ارزش آفرینی قابل توجه تبدیل شود. امروزه لوکس گرایی را همه جا می توان مشاهده...
خلاقیت و کارآفرینی، دو بال پرواز ما

دوشنبه, 18 مرداد 1395 - 15:30

خلاقیت و کارآفرینی، دو بال پرواز ما

از نظر کار افراد به سه دسته تقسیم می شوند، عده ای کارفروش هستند، انسان های شریفی که برای دیگران کار می کنند نظیر کارمندان، کارگران و...، عده ای خوداشتغال هستند، انسان هایی که فعالیت تک نفره دارند مثل...
طراحی محیط های تجاری براساس مفاهیم بازاریابی و معماری داخلی

شنبه, 16 مرداد 1395 - 15:15

طراحی محیط های تجاری براساس مفاهیم بازاریابی و معماری داخلی

در طراحی محیط های تجاری و چیدمان فروشگاهی باید دو موضوع در نظر گرفته شود. اول اینکه با استانداردهای طراحی محیط از نظر معماری انطباق داشته باشد. دوم اینکه باید در راستای تقویت اصول تجاری و افزایش...
ارائه ناب به سبک استیو جابز

دوشنبه, 11 مرداد 1395 - 15:30

ارائه ناب به سبک استیو جابز

امروز دیگر نام اپل، در کنار استیو جابز و محصولات شگفت انگیزی با نشانه «i» از قبیل: iPhone، iPod iPad، iTunes، iMac، iBook، iAD، iOS  و... شناخته می شود و بسیارند کسانی که با جزئیات یا چگونگی و نحوه زندگی وی آشنایی...
راهکارهای فروش از زبان یک فروشنده

چهارشنبه, 06 مرداد 1395 - 15:45

راهکارهای فروش از زبان یک فروشنده

مبحث فروش و فروشندگی، دارای دامنه لغات وسیعی است که هرشخص به نوعی این شغل را معرفی می کند اما بسیاری از ما به این شغل و مهارت به صورت جدی نگاه نمی کنیم. فروشندگی حرفه ای پیچیده و قابل تامل است. موفقیت...
آموزه های کار و کسب از مشاهیر

دوشنبه, 28 تیر 1395 - 16:00

کتابخانه

آموزه های کار و کسب از مشاهیر

سقراط، ارسطو، هومر و دیگر فیلسوفان جهان بر آن نبودند که آموزه هایی برای کسب و کار هــا در ایــن زمان داشــته باشند که ما زندگی می کنیم. با وجود این، به دلیل گستره وسیع اندیشه ورزی آنان، همچنان می...
قطب نمای مدیران فروش با نگرش بازار ایران

پنج شنبه, 10 تیر 1395 - 11:30

کتابخانه

قطب نمای مدیران فروش با نگرش بازار ایران

یکی از بااهمیت‌ترین مهارت‌ها در زندگی فروش است. در دنیای کسب‌و‌کار هر شخصی با فروش سر و کار دارد، در واقع هر فرد برای کسب درآمد باید یک فروشنده باشد. مدیر فروش فرد واجد شرایطی است که مسئولیت فروش...
برند‌سازی تا رسیدن به اوج

چهارشنبه, 09 تیر 1395 - 09:50

کتابخانه

برند‌سازی تا رسیدن به اوج

برند وعده ارزشمند خاصی است که مورد پسند است و به رسمیت شناخته می‌شود. برند شخصی وعده ارزشمند خاصی است که شما را از سایرین متمایز می‌سازد و برند کسب‌و‌کار وعده ارزشمند خاصی است که سازمان شما را از...
پرورش نبوغ بازاریابی

یکشنبه, 06 تیر 1395 - 12:30

کتابخانه

پرورش نبوغ بازاریابی

متفاوت شدن مردم، کوتاه‌تر شدن زمان اتخاذ تصمیمات خرید، رقابتی‌تر شدن بازارها و در نتیجه شلوغی محیط‌های کسب‌و‌کار، کوتاه‌تر شدن چرخه زندگی محصولات، تقلید‌ها و نظایر آن، چالش‌هایی را برای...
اقتصاد به زبان ساده

چهارشنبه, 02 تیر 1395 - 11:10

کتابخانه

اقتصاد به زبان ساده

شناخت مفهوم و کارکردهای اقتصاد و روابط درون آن همیشه موضوعی مهم و پیچیده به نظر می‌آمده است و معمولا امری دست‌نیافتنی شمرده می‌شود. اقتصاد علمی تخصصی است که نیاز به کارشناسان خبره دارد و بسیاری...
استراتژی ترکیب رسانه‌ ها در بازاریابی

یکشنبه, 30 خرداد 1395 - 10:50

استراتژی ترکیب رسانه‌ ها در بازاریابی

درست 15 سال پیش اکثر شرکت‌ها دقیقا نمی‌دانـستند که اینترنـت چیست، اما بسیار مطمئن بودند که برای فـعالیت‌های بازرگانـی خود به آن نیــاز ندارند. امروزه از نظر هر خریدار، هر شرکتی که وبگاه نداشته...
مدل اسپین در فروش

پنج شنبه, 27 خرداد 1395 - 10:40

مدل اسپین در فروش

مدل فروش اسپین، خود را به‌عنوان یک مدل مفید تثبیت کرده است؛ زیــرا نشان می‌دهد فروشـندگان موفـق چگونه به اهداف خود می‌رسند. (این مدل بیشتر بر نیمکره چپ مغز تاکید دارد.) به همین صورت، مدل‌های سبک...
رقص عقاب‌ ها

چهارشنبه, 26 خرداد 1395 - 12:00

رقص عقاب‌ ها

بزرگ‌ترین تلاش تمام انسان‌ها بقاست. بسیار می‌شود که برای زیستن نیاز است تغییری را ایجاد کنیم. گاهی اوقات نیاز داریم از شر خاطرات و عادات کهنه و سنت‌های گذشته رها شویم. برای پرواز به آسمان‌ها،...
طراحی گرافیک برای تبلیغات

سه شنبه, 18 خرداد 1395 - 09:40

طراحی گرافیک برای تبلیغات

تبلیغات یکی از بسترهایی است که طراحی گرافیک در آن نقشی کلیدی ایفا می‌کند. این صنعت به دلیل گستردگی بیشتر نسبت به شاخه‌های دیگر، طراحان گرافیک بسیاری را درگیر کار کرده است و روز به روز هم بر تعداد...
بازاریابی دارو، رویکرد کاربردی

یکشنبه, 09 خرداد 1395 - 10:50

بازاریابی دارو، رویکرد کاربردی

امروزه به دلیل تنوع محصولات و برندهای دارو اعم از تولید داخلی و وارداتی، رقابت بر سر گسترش بازار و فروش بیشتر محصولات در میان شرکت‌های دارویی به رقابت علمی و تاکتیکی مبدل شده و اغلب شاهد حضور اعضای...
تحلیل مسائل برنامه‌ ریزی نیروی‌ انسانی

پنج شنبه, 30 ارديبهشت 1395 - 09:40

تحلیل مسائل برنامه‌ ریزی نیروی‌ انسانی

توسعه محوری در هر کشوری در راستای نیروی انسانی نمود پیدا می‌کند و برای بهینه کردن سیستم‌ها چاره‌ای جز برنامه‌ریزی نیروی انسانی وجود ندارد. برخی صاحب‌نظران مدیریت نیروی انسانی معتقدند این...
تحقیقات بازاریابی با رویکرد کاربردی

شنبه, 18 ارديبهشت 1395 - 03:50

تحقیقات بازاریابی با رویکرد کاربردی

امروزه داشتن اطلاعات به همراه یک برنامه منظم برای تمام شرکت‌ها و سازمان‌ها امری حیاتی و غیرقابل انکار به حساب می‌آید و این امر میسر نمی‌شود مگر با اجرای تحقیقات بازاریابی از سوی شرکت‌ها....
[12 3 4  >>  

روزنامه صبح فردا را ، امشب بخوانید

  • بیش از 600 شماره روزنامه (PDF) را دانلود کنید
  • اطلاعات کسب و کار خود را در نیازمندی های نما به ثبت برسانید
  • در خبرنامه روزنامه فرصت امروز عضو شوید
مشترک آنلاین روزنامه شوید >