دوشنبه, 15 مرداد 1397 - 10:18

مدیر امور طرح و برنامه بانک ملت / همراه بانک و همراه پلاس بانک ملت در کشور بی مانند است

مدیر امور طرح و برنامه بانک ملت گفت که همراه پلاس ملت از بعد خدمات و نوع سرویس در ایران بی مانند است.

به گزارش روابط عمومی بانک ملت، هادی سپانلو در حاشیه نمایشگاه الکامپ با اشاره به برنامه های کلان این بانک در حوزه خدمات نوین، اظهار داشت: فاز اول پروژه همراه پلاس ملت مورد بهره برداری قرار گرفته و به زودی فازها و نسخه بعدی آن رونمایی و ارائه خواهد شد.

وی با اشاره به جابه جایی وجه به وسیلهQRکد در سامانه همراه پلاس ملت، تصریح کرد: حجم دانلود سامانه جدید همراه بانک در روزهای نخستین آن و سوالاتی که مشتریان درباره خدمات جدید این سامانه از مرکز تماس پرسیده اند نشان می دهد که مشتریان به روز و با محصولات بانک ملت، همگام هستند .

سپانلو با اشاره به خدمت جدید همراه پلاس در زمینه پرداخت قبوض پارکینگ با استفاده از کیف پول، گفت: این خدمت در فاز اول با پنج پارکینگ تا چند روز آینده به بهره برداری خواهد رسید .

مدیر امور طرح و برنامه بانک ملت با بیان این نکته که همراه بانک جدید بیش از ۱۲۰ خدمت و قابلیت دارد، گفت: هم اکنون بیش از دو و نیم میلیون نفر از خدمات نسخه جدید همراه بانک استفاده می کنند.

وی در زمینه توسعه آتی سامانه همراه بانک ملت افزود: خدمات جدید این بانک شامل اپلیکیشن همراه بانک مبتنی بر ساعت های هوشمند در سیستم های اندروید وIOS، امکان استفاده از سرویس صوت (voice) جهت فراخوانی سرویس ها و همچنین ارسال پیامک به ذی نفع/گیرنده حواله با شماره تلفن همراه مشتری تا پایان سال جاری در دستور کار قرار دارد .

مدیر امور طرح و برنامه بانک ملت با اشاره به بهره برداری از دومین محصول تجاری بانک به نام سپان که از قبل آماده بوده و با قوانین بانک مرکزی همسو شده است، خبرداد و گفت: بیش از ۶۵۰۰۰۰دستگاه کارتخوان بانک ملت به روز رسانی شده و کاربران قادر خواهند بود که این خدمت را از طریق همراه بانک ملت دریافت کنند.

وی اظهار امیدواری کرد که تبلیغات این خدمت به زودی آغاز شود.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید



عضویت در خبرنامه فرصت امروز

با عضویت در این خبرنامه از آخرین مطالب روزنامه مطلع خواهید شد.

Please wait

با ما در ارتباط باشید

021.88895341

021.88895342

[email protected]

شبکه های اجتماعی